سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل بانک مرکزی خبر داد:

پرداخت تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از کرونا از اواخر اردیبهشت ماه

همتی گفت: پرداخت تسهیلات ۱۲ میلیون تومان به ازای هر کارگر به بنگاه‌های زیان دیده از کرونا از اواخر اردیبهشت آغاز می شود.


به گزارش  خبرنگار  بورس،بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، همتی گفت: بر اساس مصوبات دولت قرار شد سیستم بانکی ۷۵ هزار میلیارد تومان در اختیار افرادی که از کرونا آسیب دیده اند قرار دهد.

او تصریح کرد: وام یک میلیون تومانی نیز در ادامه اجرای این مصوبه بود که طی آن به ۱۹.۳  میلیون خانوار پرداخت شد و وزارت کار هم در حال بررسی است تا افرادی که به هر دلیل نتوانسته اند این وام را دریافت کنند با رفع مشکل خود امکان دریافت وام داشته باشند.

همتی با بیان اینکه در خصوص بنگاه های آسیب دیده از کرونا هم در بانک مرکزی و هم در وزارت کار و رفاه اجتماعی برنامه ریزی انجام شده است افزود: به بنگاه‌های متاثر از کرونا هم ۵۰ هزار میلیارد تومان وام پرداخت می‌شود که روند اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.

رئیس بانک مرکزی گفت: از ۱۷ اردیبشهت به صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا پیامک ارسال می شود و از ۲۰ اردیبهشت به بعد پرونده‌ها بررسی و اواخر اردیبهشت تسهیلات پرداخت خواهد شد.

او افزود: واحدهای تولیدی بابت هر نیروی کاری که حفظ کرده اند با یک ضریبی می توانند ۱۲ میلیون تومان بابت سه ماه  وام بگیرند و اکنون در حال بررسی میزان وام دریافتی واحدهای تولیدی هستیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
پس این وام یک میلیونی ک قراربودامروزواریزبشه پس کو چراواریزنکردین مگ مهلتش تاامروزنبودچیه حرفتونوخوردیدیاکه بلدنیستیدسرحرفتون باشد
Yjc123
۲۰:۴۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
ریییییس بانککک مرررکزییی ادعا ها و حرفاتون ارزش نداره

بازم قسط وام هارو کسر کردن وام قرض الحسنه کمیته بود این بارم ب حرفا ی همتی اهمتی ندادن ک هیچ بهش تیکه هم انداختن که ابلاغیه باید بده حرفش ارزش نداره

فهمیدیممممم دولت یعنی کشک هر ریسییی واس خودش دولته والله

سیستم مارو داریم چیو به رخ بقیه می کشیم بسه دگ روزای دم مرگ هم نزدیک بترسید
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقای همتی کار بلد نیستی