سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام مطرح کرد؛

خدمات دهی مطلوب به مردم در سطح دانشگاه ها و کلینیک‌ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام به اهمیت خدمات دهی مطلوب به مردم در سطح دانشگاه و خصوصاً کلینیک‌ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ کمیته مدیریت کلینیک‌های ویژه در دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد.

با حضور رییس دانشگاه، معاونین آموزشی، توسعه، درمان و مدیر روابط عمومی، مدیر امور بیماری‌ها و مراکز تشخیصی درمانی، روسای دانشکده‌های پزشکی و دندانپزشکی، بازرس ویژه رییس دانشگاه و سایر اعضاء کمیته مدیریت کلینیک‌های ویژه در دانشگاه علوم پزشکی ایلام برگزار شد.

در ابتدای این جلسه کریمیان رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم روزه‌دار؛ به اهمیت خدمات دهی مطلوب به مردم در سطح دانشگاه و خصوصاً کلینیک‌های ویژه اشاره کرد گفت: رفع چالش‌های فراروی این مراکز  در جهت ارتقاء سطح سلامت مردم و جامعه مورد تاکید قرار دارد.

در ادامه نیز معاونین و مدیران ستادی دانشگاه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در رابطه با موضوعات مطروحه پرداختند و به بررسی و ارزیابی خدمات دهی در کلینیک‌های ویژه سطح دانشگاه و اقدامات و خدمات انجام شده در این راستا پرداختند.

لازم به ذکر است که در بخش دیگری از این جلسه گزارشی از خدمات دهی کلینیک‌های ویژه به مردم در سطح استان ارائه گردید و در ادامه نیز توسط حاضرین در رابطه با ارتقاء سطح خدمات‌دهی و رضایت خاطر بیشتر مردم و مراجعان؛ مواردی در جهت تسهیل خدمات دهی و رفع مشکلات و چالش‌های این مراکز مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.