سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واعظ آشتیانی: علاقه‌ای به مدیریت در باشگاه سپاهان ندارم

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: علاقه‌ای به مدیریت در سپاهان ندارم، اما امیدوارم با انتخاب مدیرعامل حواشی این باشگاه تمام شود.  

امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل اسبق تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه گزینه مدیرعاملی باشگاه سپاهان است، اظهار کرد: این موضوع شایعه‌ای بیش نیست. علاقه‌ای به مدیریت در باشگاه سپاهان ندارم، اما امیدوارم با انتخاب مدیرعامل سپاهان حواشی این باشگاه تمام شود.  

واعظ آشتیانی درباره ارزیابی اش از ادامه یا لغو بازی‌های لیگ برتر فوتبال بیان کرد: مسائل بهداشتی و درمانی موضوع تخصصی است و اهالی ورزش نباید در تصمیم گیری ستاد مبارزه با کرونا دخالت کنند. به هر حال در ابتدا باید ببینیم که ستاد مبارزه با کرونا چه تصمیمی در مورد لیگ برتر فوتبال می‌گیرد و بعد از آن مسئولان فوتبال با جمع بندی نظرات باشگاه‌های فوتبال در این باره تصمیم بگیرند. اگر از باشگاه‌ها قبل از تصمیم ستاد مبارزه با کرونا در مورد بازی‌های لیگ برتر فوتبال نظر خواهی کنند در نهایت انتظار ایجاد می‌کنند. معتقدم تصمیم گیری برای بازی‌های لیگ برتر فوتبال باید به صورتی باشد که تیم‌ها کمترین آسیب را ببینند.

مدیرعامل اسبق استقلال درباره خصوصی سازی سرخابی‌ها تصریح کرد:  معاون سازمان خصوصی سازی اعلام کرد که باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۳۸۰ میلیارد تومان بدهکار هستند و شاید وزارت ورزش و جوانان راهکاری دارد که این بدهی سنگین را بدهد تا شرایط قانونی برای واگذاری این ۲ باشگاه به بخش خصوصی فراهم کند.  

او درباره اینکه خصوصی سازی سرخابی‌ها امسال رخ می‌دهد، گفت: به نظرم با این مشکلات بعید می‌دانم که سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در بورس عرضه شود چرا که این ۲ باشگاه ۳۸۰ میلیارد تومان بدهی دارند و زیان ده هستند. شرط ورود این ۲ باشگاه به بخش خصوصی این است که ۳ سال متوالی سود ده باشند و برنامه ۳ الی ۵ ساله داشته باشند که آن‌ها هیچ کدام از این شروط ندارند.  


بیشتر بخوانید: مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان به زودی معرفی می‌شود


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
تو لیاقت سپاهان راتداری که بخواهی مدیرعامل تیم سپاهان باشی