سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور۲۳ فقره پروانه بهره برداری در بروجرد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: سال گذشته تعداد ۲۳ فقره پروانه بهره برداری برای واحد‌های تولیدی و صنعتی این شهرستان صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  حمید آزادبخت  رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد اظهارداشت: این واحد‌های صنعتی با سرمایه اولیه ۱۴ میلیارد تومان و زمینه اشتغال ۱۴۰ نفر را فراهم کرده اند.

او گفت: در این مدت همچنین تعداد ۱۴ مورد طرح توسعه منجر به صدور پروانه بهره برداری با سرمایه حدود هفت میلیارد تومان و اشتغال ۳۴ نفر محقق گردید.

آزادبخت افزود: سال ۹۸ در این شهرستان تعداد ۴۲ فقره جواز تاسیس "ایجادی و توسعه ای" صادر شده که با سرمایه اولیه ۵۱۱ میلیارد تومان و تعهد اشتغال ۸۲۴ نفر در حال فعالیت است.

او ادامه داد: انتظار می‌رود اینگونه سرمایه گذاری‌ها در سال جهش تولید نسبت به سال ۹۸ پر رونق‌تر و پر بار‌تر خواهد بود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد  مجموع واحد‌های دارای پروانه بهره برداری این شهرستان را ۶۱۰ واحد عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۲۱۵ واحد فعال، ۱۳۲ واحدنیمه فعال و ۱۶۵ واحد غیرفعال است.

او با اشاره به اینکه ۹۸ واحد راکد در این شهرستان وجود دارد، گفت: تعداد ۲۲ معدن در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

آزادبخت افزود: شرکت‌ها و افراد در قالب واحد‌های حقیقی و حقوقی می‌توانند، جواز لازم را دریافت کنند، به شرط آنکه قصد تاسیس یک واحد تولیدی مانند کارخانه داشته باشند.

او ادامه داد: از مزایای اخذ جواز تاسیس، واگذاری زمین در شهرک‌های صنعت به شکل نقدی و یا بصورت پیش پرداخت به همراه اقساط است.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.