سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۹؛

دستگیری کلاهبردارمجازی،بافروش دلار‌های تقلبی/سارق اموال کارگاه های پشم ریسی به دام افتاد

مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهمترین حوادث امروز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری کلاهبردارمجازی، با ترفند فروش دلار‌های تقلبی

با تلاش کارشناسان پلیس فتا شهرستان "مهرستان" فردی که با ترفند فروش دلار‌های تقلبی و سلاح‌های غیر مجاز در فضای مجازی از کاربران این فضا کلاهبرداری می‌کرد به دام افتاد.

سرهنگ  محمد سرگزی  گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی با درج آگاهی فروش دلار‌های تقلبی، فروش سلاح غیر مجاز و اسناد جعلی در اینستاگرام اقدام به کلاهبرداری و اخاذی از کاربران فضای مجازی می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان این پلیس با انجام یکشری اقدامات تخصصی فرد مورد نظر را در محله "کوران" شهرستان شناسایی و پس از اخذ مجوز قضائی او را در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ سرگزی در ادامه تصریح کرد: در بازجویی‌های تخصصی به عمل آمده، متهم به بزه ارتکابی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.

سارق اموال کارگاه‌های پشم ریسی به دام افتاد 

فرمانده انتظامی شهرستان زابل ازشناسایی و دستگیری سارق اموال کارگاه‌های پشم ریسی این شهرستان با ۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ  احمد ثمره حسینی  گفت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت اموال موجود در کارگاه‌های پشم ریسی در شهرستان زابل، و سرقت بیش از ۴۰۰ میلیون ریال از اموال و لوازم موجود در این کارگاه ها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ با حضور در صحنه‌های سرقت، به جمع آوری سرنخ‌های موجود پرداخته و با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی، در نهایت سارقی سابقه دار را شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی او را در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم ۲۳ ساله که پس از روبه رو شدن با ادله محکم پلیس چاره‌ای جزبیان حقیقت نداشت در بازجویی‌های تکمیلی به ۵ فقره سرقت لوازم کارگاه‌های پشم ریسی در سطح شهرستان و فروش آن‌ها به یک مالخر، در یکی از روستا‌های حومه شهر زابل اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به دستگیری این مالخر ۳۲ ساله و کشف ۶۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه در بازرسی از منزل متهم خاطر نشان کرد: در این رابطه متهمین با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی شدند.

وی درپایان با اشاره به این که برای ایجاد امنیتی پایدار و مقابله با سارقین، همکاری مردم با پلیس ضروری است، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمد مشکوک خودرو‌ها و افراد ناشناس خصوصا در ساعات پایانی شب، موضوع را سریعاً از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سرعت غیر مجاز وانت نیسان، حادثه آفرید

رئیس پلیس راه شمال استان، از واژگونی یک دستگاه وانت نیسان در محور "خاش - سراوان" با یک کشته و ۲ مجروح خبر داد.

سرهنگ "کشواد بهروزی زاده گفت: در پی اعلام یک مورد واژگونی خودرو به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، در کیلومتر ۶ محور "خاش – سراوان" بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه بهمراه عوامل امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

وی افزود: با بررسی به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه وانت نیسان با ۳ نفر سرنشین از جاده خارج و واژگون شده است.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در این حادثه راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و ۲ سرنشین خودرو، مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ بهروزی زاده تصریح کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه این حادثه ناتوانی راننده وانت نیسان در کنترل خودرو به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.