سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک سوم از جمعیت افغانستان در معرض خطر گرسنگی + فیلم

توقف فعالیت‌های اقتصادی در افغانستان به دلیل شیوع ویروس کرونا، یک سوم از جمعیت این کشور را در معرض خطر گرسنگی قرار داده است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارش دفتر بین المللی حمایت از کودکان، قرنطینه و توقف فعالیت‌های اقتصادی در افغانستان به دلیل شیوع ویروس کرونا، فراهم کردن نیازهای ضروری زندگی را برای بسیاری از خانواده‌های افغانستانی دشوار کرده است.

یک سوم از جمعیت این کشور از جمله هفت میلیون و سیصد هزار کودک در معرض خطر گرسنگی قرار گرفته‌اند.


بیشتر بخوانید: تلاش عالمان دینی در افغانستان برای مقابله با کرونا + فیلم


انتهای پیام/
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۲۱:۳۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
مسلمین سر تا سر جهان اسلام با هر مذهبی که هستید از قرآن کریم و مقدس و نورانی و هدایتگر بشریت که درس نمی آموزید لااقل از زنبورهای عسل اتحاد و همبستگی و جهاد بر علیه دشمنان ظالم و ستمگران تروریست فراعنه نژادپرستان دزدان شکنجه گران قلدران زورگویان کافران رو یاد بگیرید تا آمریکا و همپیمانان آشکار و مخفیش و صهیونیست داعش و دیگر کافران تروریست جهان نتوانند کشورهاتون رو اشغال و غارت و قتل عام و نسل کشی کنند و به نوامیستان تجاوز و کودکانتان را به برده گی و کنیزی ببرند و ازتون باجگیری کنند مسلمانان جهان اسلام از خواب غفلت بیدار شوید که فردای قیامت از شما سوال خواهد شد که چرا با یکدیگر متحد نشدیت بر علیه شیاطین ملعونین جن و انس که دشمنان واقعی شما بودند . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
عمار
۲۱:۳۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
مسلمین سر تا سر جهان اسلام با هر مذهبی که هستید از قرآن کریم و مقدس و نورانی و هدایتگر بشریت که درس نمی آموزید لااقل از زنبورهای عسل اتحاد و همبستگی و جهاد بر علیه دشمنان ظالم و ستمگران تروریست فراعنه نژادپرستان دزدان شکنجه گران قلدران زورگویان کافران رو یاد بگیرید تا آمریکا و صهیونیست داعش و دیگر کافران تروریست جهان نتوانند کشورهاتون رو اشغال و غارت و قتل عام و نسل کشی کنند و به نوامیستان تجاوز و کودکانتان را به برده گی و کنیزی ببرند و ازتون باجگیری کنند مسلمانان جهان اسلام از خواب غفلت بیدار شوید که فردای قیامت از شما سوال خواهد شد که چرا با یکدیگر متحد نشدیت بر علیه شیاطین ملعونین جن و انس که دشمنان واقعی شما بودند . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .