سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه گفت: چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در مناطق حاشیه‌نشین کرمانشاه توزیع می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان کرمانشاه گفت: چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا در مناطق حاشیه‌نشین کرمانشاه توزیع می شود.

حجت الاسلام‌والمسلمین محمد صالحی با بیان اینکه این بسته‌های مواد غذایی از امروز تا ۱۵ رمضان به دست نیازمندان و خانواده‌هایی که کرونا کسب و کارشان را از آن‌ها گرفته، خواهد رسید گفت: بسته‌های معیشتی حاوی برنج، مرغ، روغن، رب، سویا، ماکارونی  با ارزش هر بسته حدود ۵۰۰ هزار تومان است.

او در ادامه با اشاره به توزیع ۴۰ هزار قرص نان در مناطق محروم استان در طرح "نان مهربانی"، گفت: در برخی از محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه برخی از نیازمندان برای خرید نان هم حساب دفتری دارند و حتی این حساب‌ها در برخی موارد به اندازه‌ای زیاد شده که نانوایی‌ها از دادن نان بیشتر به آن‌ها به صورت نسیه امتناع می‌کنند که در این طرح قرار است حساب‌های این افراد از محل درآمد‌های موقوفات استان تسویه شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: مجموعه اوقاف استان کرمانشاه تاکنون یک میلیارد تومان برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا چه در حوزه تولید و توزیع ماسک و دستکش و چه در حوزه توزیع بسته‌های معیشتی هزینه کرده که این مبلغ تا نیمه رمضان به دو میلیارد تومان خواهد رسید.
انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.