سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف انبار دپو لوازم برقی در ماهدشت

فرمانده انتظامی استان از شناسایی یک انبار دپو لوازم و تجهیزات برقی در منطقه ماهدشت کرج به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپو مقادیری قطعات جاروبرقی در انباری واقع در ماهدشت کرج، بلافاصله ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی البرز به همراه عوامل اداره تعزیرات حکومتی به این محل اعزام شدند.

سردار محمدیان افزود: در بازرسی از سوله‌های موجود در انبار تعداد ۸ هزارو ۲۲۰ دستگاه انواع موتور جاروبرقی و سشوار خارجی و تعداد ۷ هزارو ۹۸۰ دستگاه موتور جاروبرقی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گفت : در تحقیقات اولیه از صاحب کالا‌های کشف شده، مشخص شد انبار محل کشف کالا در سامانه جامع انبار‌های سازمان صمت ثبت نشده و کالا‌ها بدون هیچ گونه مجوزی از منطقه ویژه اقتصادی به این انبار انتقال داده شده است.

او افزود : بر اساس اظهارات نامبرده خط تولید موتور وسایل برقی برای تولید در داخل کشور در انبار وی در منطقه ویژه اقتصادی راه اندازی شده، اما در بازدید از انبار محرز شد که خط تولیدی راه اندازی نشده است، که بر اساس قانون، خروج قطعات و لوازم از منطقه ویژه اقتصادی بدون تولید محصول نهایی ممنوع و قاچاق محسوب می‌شود.

فرمانده انتظامی  البرز با بیان این که موضوع تحت بررسی است، گفت: بر اساس برآورد‌های اولیه کارشناسان، ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده ۳۰ میلیارد ریال تخمین زده شد.

انتهای پیام/خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.