سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل هواشناسی اردبیل:

دمای هوا طی روز‌های آینده در اردبیل افزایش می‌یابد

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: دمای هوا طی روز‌های آینده در سطح استان اردبیل افزایش می‌یابد.

سیاوش محمدی، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، با توجه به عبور موج ضعیف و شرایط ناپایدار جوی در منطقه، امروز نیز در بعدازظهر و عصر در برخی از مناطق (بویژه در مناطق مرکزی استان) افزایش ابر و بارش رگباری (گاهی توام با رعدوبرق پراکنده) پیش بینی می‌شود.

او بیان کرد: از امروز تا اواخر هفته با حاکمیت کم فشار سطح زمین و جریانات جنوبی، ضمن تداوم وزش باد‌های گرمیج (در مناطق مرکزی گاهی با سرعت تند) دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت، بطوریکه در روز‌های دوشنبه و سه شنبه هوای گرم در سطح استان اردبیل انتظار می‌رود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل تصریح کرد: از عصر سه شنبه با ورود سامانه فعال به استان اردبیل، ضمن تشدید سرعت وزش باد، در مناطق مرکزی و جنوبی استان رگبار و رعدوبرق پراکنده نیز رخ خواهد داد.

محمدی افزود: روز چهارشنبه ضمن کاهش نسبی دمای هوا، بارش باران گاهی بصورت رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد تند تا شدید، در اغلب مناطق استان اردبیل گسترش می‌یابد و در روز پنجشنبه تنها در مناطقی از استان بارش پراکنده تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.