سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمت صادقانه و رضایت مندی مردم از اهداف مشترک نیرو‌های مسلح است

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: نیروی انتظامی،ارتش و سپاه مکمل هم در برقراری امنیت و آرامش و ارتقای آن در جامعه اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، سرهنگ برزو تجاری فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد در دیدار با فرمانده سپاه و فرماندار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و قبولی و طاعات گفت: خدمت صادقانه، بی منت و حفظ رضایت مندی مردم در جامعه از اهداف مشترک نیرو‌های مسلح بوده و نیروی انتظامی،ارتش و سپاه پاسداران مکمل هم، در برقراری امنیت و آرامش ارتقای آن در جامعه اسلامی می‌باشد.

تجاری افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف اعم از نظامی، اجتماعی، فرهنگی و ملی و ... دارای اقتداری بی نظیر است؛ و با وجود تمام تحریمات ظالمانه‌ای که دشمنان بر کشور ما واداشته در مسیر رشد و پویایی با اقتدار ایستاده ایم.

سرهنگ طالب رحیمی فرمانده قرار گاه امام سجاد (ع) و سپاه پاسداران شهرستان مهاباد اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان سربازان امام زمان (عج الله) به منظور هماهنگی و هم اندیشی با سپاه و بسیج این شهرستان آمادگی کامل دربرابر هرگونه نا امنی و برخورد با مخلان نظم و امنیت در جامعه دارند و در کنار برادران نیروی انتظامی گام بلندی برای تحقق بخشیدن منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و اجرای برنامه‌های گام دوم انقلاب و تحقبق شعار سال جهش تولید بر خواهند داشت.

فرماندار شهرستان مهاباد در ادامه این دیدار از اقدامات و عملکرد پلیس در اجرای قاطع طرح فاصله گذاری اجتماعی و کشفیات اخیر این فرماندهی تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد در پایان با تقدیر از همکاری و تعامل خوب فرمانداری، سپاه پاسداران شبکه بهداشت و درمان و ادارات پلیس در طرح فاصله گذاری اجتماعی تصریح کرد: نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی، از آغاز روز‌های شیوع ویروس کرونا در سطح کشور با احساس مسئولیت و تلاش مضاغف تمامی ماموریت‌های محموله را برای مهار این ویروس به خوبی به انجام رسانده و همواره تنها در پی ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایتمندی آنان بوده است.

انتهای پیام / س خ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.