سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان:

برگزاری بازی‌ها بدون حضور هواداران به ضرر باشگاه‌ها و فوتبال است

بهادری گفت: اگر قرار باشد بازی‌ها بدون حضور هواداران برگزار شود، بهتر است لیگ نیمه تمام بماند، زیرا این کار به ضرر باشگاه‌ها و فوتبال است.

عطاالله بهادری رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ برتر و موضع رسمی این باشگاه درباره ادامه یا لغو مسابقات گفت: ما بخشی از لیگ برتر به شمار می‌رویم و تابع تصمیماتی هستیم که مراجع بالادستی اتخاذ می‌کنند. فعلا مسابقات در تمام دنیا تعطیل است و هنوز تصمیم محکمی گرفته نشده است. هنوز حتی شهر‌هایی که وضعیت سفید دارند را هم مشخص نکرده اند؛ بنابراین در این شرایط اهمیتی ندارد که ما چه نظری داشته باشیم و فعلا باید منتظر بمانیم.  

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان درباره شایعات مبنی بر از سرگیری تمرینات تیم‌ها از اواخر اردیبهشت ماه اظهار داشت: این صحبت‌ها در این شرایط مطرح می‌شود، اما تاکنون هیچ تاریخی برای برگزاری مسابقات یا تمرینات به صورت رسمی به ما اعلام نشده است. در واقع هنوز هیچ چیز مشخص نیست و باید دعا کنیم این بیماری مهلک هر چه زودتر از جهان ریشه کن شود تا برای آینده بتوانیم تصمیم گیری کنیم.  

بهادری در واکنش به اینکه در صورت برگزاری ادامه مسابقات لیگ، بازی‌ها به احتمال زیاد بدون حضور هواداران و پشت در‌های بسته برگزار خواهد شد اظهار داشت: به اعتقاد من این کار جالب نیست. مگر بازیکنان گلادیاتور هستند؟ این فوتبال است و مردم می‌خواهند از آن لذت ببرند. هواداران باید بتوانند برای تماشای بازی‌های تیمشان به ورزشگاه بیایند و برای باشگاه‌ها درآمدزایی شود. به هر حال ورزش هزینه‌هایی دارد و یکی از منابع درآمد باشگاه‌ها همین حضور هواداران در ورزشگاه‌ها است.


بیشتر بخوانید: تارتار: هدف رسول پناه کمک به پرسپولیس است/ ادامه رقابت‌های لیگ برتر تصمیمی منطقی نیست


او افزود: به غیر از اینکه در فوتبال ما باشگاه‌ها درآمدزایی چندانی ندارند، هواداران باید بتوانند با حضور در ورزشگاه‌ها از تیم‌ها حمایت کنند و هیجان خودشان را تخلیه کنند. زیبایی فوتبال به همین حضور پرشور تماشاگران است، در غیر این صورت فوتبال به چه دردی می‌خورد؟ تیمی مانند نفت مسجد سلیمان از این شرایط متضرر می‌شود. مردم مسجد سلیمان با تیمشان زندگی می‌کنند. نفت مسجد سلیمان خارج از شهر هم بازی کند، هر بازی حداقل ۱۰۰ هوادار دارد.  

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان با تاکید بر اینکه برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران تصمیم درستی نیست عنوان کرد: جدا از ضرر و زیان نفت مسجد سلیمان و دیگر باشگاه ها، فوتبال برای این است که مردم بتوانند از آن لذت ببرند. فوتبال بدون هواداران به چه دردی می‌خورد؟ به اعتقاد من برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه‌های خالی از تماشاگر، تنها یک بخش کار است. امیدوارم در نهایت تصمیمی فوتبالی گرفته شود و باشگاه‌ها بیش از این ضرر نکنند.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.