سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری نشست خیران و معتمدان در قزوین

نشست خیران و معتمدان پیرامون قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه در شبستان امیرالمومنین مسجد النبی (ص) قزوین برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان در نشست خیران و معتمدان گفت: اگر صرفاً در بحران کرونا به موضوع کمک به آسیب دیدگان توجه کنیم، کار متفاوتی انجام نداده‌ایم چرا که در تمام دنیا چنین کمک‌هایی صورت می‌گیرد.

او اضافه کرد: آن چیزی که رهبری بر احیای آن تأکید دارند این است که دین با دنیا پیوند داشته باشد چرا که در قرآن آمده است نماز با زکات پیوند دارد و مطالبه رهبری نیز برخاسته از قرآن و آموزه‌های دینی است.

امام جمعه قزوین بیان کرد: در تمام دنیا نگاه عاطفی، محور کمک به فقراست و اگرچه همین موضوع نیز ارزشمند است، اما آن چیزی که در دین مورد هدف است، برافراشته شدن پرچم دین با تمام اجزای آن در عالم است.

نماینده، ولی فقیه در استان تأکید کرد: در نظام دینی هدف از کمک به نیازمندان صرفاً رفع نیاز‌های مادی آن‌ها نیست بلکه رفع نیاز‌های معنوی آن‌ها نیز مورد هدف قرار دارد و این رسالت خیران ما را از کمک کنندگان در سایر کشور‌ها متمایز می‌کند.

او اظهار کرد: تمام کار‌هایی که به انسان مرتبط است، ماندگاری ندارد، اما زمانی که خدایی شد، تا ابد اثرگذار شده و ماندگاری پیدا می‌کند و ان‌شاءالله تلاش کنیم تمام کارهایمان خدایی باشد تا ماندگاری پیدا کند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.