سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیمی از پزشکان انگلیسی تجهیزات محافظت شخصی را خودشان تهیه می‌کنند

نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد، نیمی از پزشکان انگلیسی تجهیزات محافظت شخصی برای مقابله با کرونا را با هزینه‌ خود و بدون کمک دولت تامین می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه گاردین، انجمن پزشکی انگلیس اعلام کرده است تقریبا نیمی از پزشکان این کشور تجهیزات محافظت شخصی مورد نیاز مانند ماسک و دستکش را با هزینه خودشان تهیه می‌کنند و دولت انگلیس از طریق سرویس سلامت همگانی (NHS) هیچ مسئولیتی در قبال تهیه این تجهیزات متقبل نمی‌شود.

پیش از این سرویس سلامت همگانی انگلیس اعلام کرده بود بحران تجهیزات محافظت شخصی در بیمارستان‌های این کشور برطرف شده است. این در حالی است که داده‌های به دست آمده از بیش از ۱۶ هزار پزشک نشان می‌دهد آن‌ها همچنان تجهیزات محافظت شخصی را با هزینه خود تامین می‌کنند.

نتایج بررسی‌های انجمن پزشکی انگلیس نشان می‌دهد تقریبا دو سوم [۶۵ درصد] پزشکان با اطمینان گفته‌اند تجهیزات محافظت شخصی را مستقیم با هزینه‌های خود تهیه کرده‌اند یا یک موسسه خیریه غیردولتی به آن‌ها اهدا کرده است.

به نظر می‌رسد که این مشکل در میان پزشکان عمومی بیشتر است، در حالی که ۵۵ درصد آن‌ها گفتند که مجبور بودند این کار را خودشان انجام دهند، ۳۸ درصد پزشکان بیمارستان بخشی از تجهیزات محافظت شخصی را از طریق موسسات خیریه غیردولتی دریافت کرده‌اند.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: ۲۸ درصد پزشکان حاضر در این بررسی گفته‌اند در این برهه زمانی به دلیل عدم ایمنی کار، دچار افسردگی، استرس، فرسودگی شغلی، و پریشانی شده‌اند.

کرونا در انگلیس تاکنون بیش از ۱۸۲ هزار نفر را مبتلا کرده و جان ۲۸ هزار و ۱۳۱ تن را گرفته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.