سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۰ بوستان محله‌ای در تبریز احداث می‌شود

 شهردار تبریز از احداث ۴۰ بوستان محله در این کلان‌شهر در سال‌جاری خبر داد و گفت: ۲۳ پارک در سال گذشته احداث کرده‌ایم و هفت بوستان را نیز به علت شیوع کرونا نتوانستیم افتتاح کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،شهین باهر شهردار تبریز در دیدار با فعالان جامعه کارگری و بازنشستگی تبریز از احداث ۴۰ بوستان محله در این کلان‌شهر در سال‌جاری خبر داد و گفت: ۲۳ پارک در سال گذشته احداث کرده‌ایم و هفت بوستان را نیز به علت شیوع کرونا نتوانستیم افتتاح کنیم.

شهین باهر گفت: اگر امروز به عنوان زیباترین و تمیزترین شهر ایران انتخاب شده‌ایم، در سایه تلاش‌های قشر کارگر بوده و مدیون این عزیزان هستیم.

شهین باهر با اشاره به ارج و قرب کارگران نزد پیامبر اکرم، گفت: بوسه پیامبر بر دستان پینه بسته کارگران نشانگر این است که توسعه، رفاه و آسایش جامعه تنها با دستان کارگر اتفاق می‌افتد.

شهردار تبریز افزود: مولفه اصلی رهنمود‌های رهبری نیز در تعیین شعار سال مبنی بر جهش تولید، بر روی همین اصل استوار است که اهمیت ویژه‌ای به قشر کارگری جامعه بدهیم و شاید این توجه به کارگران، رمز شعار سال باشد.

او سال جدید را سال شکوفایی شهرداری تبریز در حوزه‌های مختلف شهری عنوان کرد و گفت: پیگیر اجرای پروژه‌های شهری در سال ۹۹ هستیم و با اتمام و بهره‌برداری از چندین پروژه در شهر، امسال شاهد شکوفایی شهرداری تبریز خواهیم بود.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.