سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کلاهبردار کارت بانکی افراد بی سواد در دام پلیس

کلاهبرداری که از کارت بانکی افراد بی سواد و کم سواد برداشت می کرد در کهگیلویه دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جهان ديماز فرمانده انتظامی شهرستان کهگيلويه از شناسايی و دستگيری کلاهبرداری كه اقدام به برداشت مبلغ ۸۵۰ میلیون ریال از كارت های بانكی افراد بيسواد و کم سواد کرده بود در اين شهرستان خبرداد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان کهگيلويه گفت: در پی شكايت ۸ نفر از مالباختگان از شخص ناشناسی که با حضور در مقابل باجه های خودپرداز سطح شهرستان کهگيلويه اقدام به برداشت غير مجاز از کارت های بانکی افراد بيسواد و کم سواد میکرد موضوع با جديت در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پليس آگاهی اين فرماندهي قرارگرفت .
 
سرهنگ جهان ديماز افزود: این شخص با گرفتن کارت عابربانک مالباختگان، موجودی حساب مراجعان را به حساب بانکی افراد ديگری انتقال می داد.
 
او ادامه داد: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و پس از انجام يک سری اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و طی عملياتی غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير کردند.
 
دیماز اضافه کرد: متهم در بازجویی های اولیه به برداشت ۸۵۰ ميليون ريال از کارت بانکی افراد کم سواد و بيسواد اعتراف کرد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان کهگيلويه با اشاره به این که متهم پس از تشكيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد به شهروندان توصيه كرد: مجرمان با شيوه و شگردهای مختلف اقدام به سرقت مي کنند که لازم و ضروری است همشهريان خصوصا افراد کم سواد يا بيسواد ضمن مراقبت كامل به هشدارهای پليس در اين خصوص توجه کنند و برای استفاده از عابر بانك ها حتماً يكي از افراد مطمئن را همراه خود برده و از ارائه رمز عبور خود به ديگران اكيداً خودداری کنند.
 
 
 
انتهای پیام/ط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.