سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنترل ویروس کرونا در آستانه اشرفیه/ ابراز نگرانی از شیوع موج دوم بیماری

فرماندار آستانه اشرفیه با قدردانی از همراهی مردم در کنترل ویروس کرونا از احتمال شیوع موج دوم این بیماری ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، یونس محمودی، فرماندار آستانه اشرفیه روز گذشته در نشست شورای اداری این شهرستان با قدردانی از همراهی مردم در کنترل ویروس کرونا گفت: از روز‌های اول شیوع بیماری کرونا در گیلان، مردم و مسئولان آستانه‌اشرفیه با یکدیگر در تعامل بودند و فاز اول پروتکل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را به‌خوبی اجرا کردند.

او با ابراز نگرانی از شیوع موج دوم کرونا در آستانه اشرفیه افزود: مردم باید همچنان به شعار "در خانه می‌مانیم" توجه کرده و فاز دوم فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند را نیز با موفقیت اجرایی کنند.

فرماندار آستانه اشرفیه اظهار داشت: در ایام کرونا بسیاری از مشاغل از بین رفت و مردم بسیاری کسب‌وکار خود را انجام دادند، به همین دلیل هم‌زمان با آغاز رزمایش مواسات در کشور، قرارگاه ستاد مواسات در این شهرستان اقدامات خوبی در این زمینه اندیشیده است.

محمودی با درخواست از بانک‌ها در همکاری با جوانان در خصوص کارآفرینی گفت: طبق دستور رئیس‌جمهور و رئیس بانک مرکزی بانک‌ها باید نهایت همکاری را در ارائه تسهیلات به رفع بیکاری جوانان داشته باشند، نه اینکه از جوانان دنبال کارآفرینی ضامن‌های مختلف بخواهند.

او همچنین به آزادسازی سهام عدالت اشاره و تصریح کرد: این کار باعث گشایش اقتصاد و تولید شده و بسیاری از مشکلات کشور در این شرایط سخت اقتصادی از بین می‌رود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.