سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظام سلامت در ایران ثابت کرد دانش، تجربه و کادر فوق العاده‌ای داریم

حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی، با انتشار پستی در فضای مجازی از تجربه موفق ایران در مهار کرونا نوشت.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی، با انتشار پستی در صفحه توئیتر خود از مدیریت فاجعه ویروس کرونا در آمریکا و بخش‌هایی از اروپا نوشت. وی با انتشار این پست مهار بیماری کرونا در ایران را به رخ دیگر کشور‌ها کشید و ضمن ابراز همدردی اعلام کرد ایران می‌تواند تجربه خود در زمینه مهار این بیماری را در اختیار این کشور‌ها قرار دهد.

دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در توئیتر خود نوشت:

"مدیریت فاجعه #کرونا_ویروس در #آمریکا و بخش‌هایی از #اروپا از کنترل دولتمردان بکلی خارج شده است. ضمن ابراز همدردی، #ایران می‌تواند تجربه موفق خود در مهار کووید ١٩ را در اختیار اروپا و مردم آمریکا قرار دهد. نظام سلامت در ایران ثابت کرد که دانش، تجربه و کادر فوق العاده‌ای داریم. "

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۱۳:۴۲ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
سلام علیکم جناب رئیس جمهور محترم ، اگر قرار است مدارس باز گشایی شود یا باید همه مدارس با هم در کشور باز شوند در زمان وضعیت سفید و یا باید همه مدارس همچنان از تلویزیون و فضای مجازی به فعالیتشان ادامه دهند در وضعیت قرمز و زرد شما چگونه است که می خواهید تعدادی از مدارس را باز کنید برای امتحانات آخر سال و تعدادی از مدارس در کشور همچنان بسته باشند و از فضای مجازی امتحانات آخر سالشان را بگیرند معلمین و مسئولین مدارس خوب شمایی که از عدالت دم می زنید اینکار شما می شود تبعیض و ناعادلانه جان تعدادی از فرزندان ملت را به مخاطره می اندازید و تعدادی در امنیت نظام یکپارچگی آموزش از قدیم برقرار بوده تا الان که ویروس منحوس کرونا وجود دارد و همچنان هم باید یکپارچه باقی بماند همراه با عدالت و بدون تبعیض باید یا همه مدارس با هم بازگشایی شوند که این عمل شما بسیار پر ریسک خطرناک است در این مقطع زمانی بسیار حساس ریسک کردن در مورد کودکان و نوجوانان ملت بسیار کاریست بی خردانه چرا که که نیاز به پژوهش و برسیهای فراوان و دقیق دارد و نمی شود بی گدار به آب زد با یک پروتکل بهداشتی از کودکان و نوجوانان بازیگوش سر به هوای بیخیال از امورات دنیا توقع داشت که تمامی نکات ایمنی بهداشتی پروتکل وزارت بهداشت را مو به مو بند به بند ماده به ماده تبصره به تبصره را رعایت کنند پس شک نکنید که اجرای پروتکلهای بهداشتی و ایمنی شما در آموزش و پروش بازگشایی شده مدارس یا عملی نیست یا در حد بسیار ضعیف غیر قابل قبول و در حد غیر استاندارد در حد روی کاغذ شدنی است که به درد پیشگیری و جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کشنده کرونا نمی خورد و فاجعه آمیز است اونم در زمانی که هنوز شما هیچگونه دست رسی به واکسن و داروی موثر ضد کرونا ندارید و تا کنون کشف و تولید انبوه نشده است در سر تا سر جهان پس باز گشایی مدارس پر ریسک است و تصمیم بی خردانه ایی است در این مقطع زمانی بنابر این شایسته ترین و خردمندانه ترین تصمیم این است که از طریق تلویزیون و فضای مجازی برنامه اپلیکشن شاد و واتساپ و همکلاسی و غیره .... که هم اکنون در حال فعالیتهای مجدانه هستند و مورد تایید معتبر آموزش و پروش کشور هستند آموزشها ادامه یابد و امتحانات آخر سال تحصیلی هم از طریق فضای مجازی گرفته شود تا انشاءالله و به مدد الهی و همدلی و همکاری همه ملت و دولت با یکدیگر شر این ویروس منحوس تروریستی کشنده خطرناک کرونا از کشورمان و سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و سر تا سر جهان کم شود به امید تصمیمات خردمندانه و بصیرانه و بی ضرر و زیان و بی هزینه بری برای ملت و فرزندان ملت و دولت محترم از طرف شما بزرگواران خردمند و فرماندهی مدافعان سلامت ملی کشور عزیزمان ایران سرافراز . و من الله توفیق .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .