سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بستری بودن ۳۴۹ در مازندران

۳۴۹ بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد در بیمارستان‌های مازندران بستری هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۵۵بیمار جدید مشکوک به کرونا و با علائم مشکلات تنفسی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

او به تداوم شیوع کرونا ویروس در استان اشاره کرد و افزود: ۷۳ بیمار مبتلا به کرونا نیز در این مدت با بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۴۹ بیمار مشکوک به ویروس کرونا در بیمارستان‌های مازندران بستری هستند از مردم خواست ضمن رعایت مسائل بهداشتی از رفتن به مهمانی و تردد‌های غیرضرور درماه مبارک رمضان پرهیز کنند.

دکتر موسوی از مردم خواست در رعایت اصول بهداشتی کوتاهی نکنند، زیرا هرگونه بی احتیاطی در تجمعات و رعایت کمتر مسائل بهداشت فردی منجر به بروز پیک مجدد و شیوع بالا بیماری کرونا خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر ضرورت انجام به موقع واکسیناسیون، کنترل رشد کودکان و مراقبت‌های مادران باردار و بیماران دارای دیابت، پرفشاری خون، بیماری‌های قلبی و عروقی و اختلالات روانپزشکی در دوران کرونا تاکید کرد.


دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز تعداد بیماران  مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی حاد در بیمارستان‌های بابل را  ۱۰۱ نفر اعلام کرد که با احتساب آمار دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حال حاضر ۴۵۰ بیمار مبتلا به کرونا در مازندران بستری هستند.
 
مازندران دو دانشگاه علوم پزشکی دارد.

بیشتر بخوانید: ۱۱ بستری جدید و ۹ ترخیص در بیمارستان‌های بابل


انتهای پیام / ک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.