سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت سرپرست ارشد یکی از سازمان‌های استان مرکزی

دادستان عمومی و انقلاب اراک از بازداشت سرپرست ارشد یکی از سازمان‌های استان مرکزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  قاسمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مرکزی گفت: سرپرست ارشد یکی از سازمان‌های استان مرکزی به دلیل تخلفات مالی تحت تعقیب قرار گرفته و با تشکیل پرونده بازداشت شده است.

قاسمی افزود: تحقیقات در مورد میزان تخلفات مالی و اقتصادی فرد بازداشت شده ادامه دارد و در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

۱۷ دی ۹۸ هم رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بازداشت شد که به گفته عامری معاون دادستان عمومی و انقلاب اراک جرمش ارتشا و تضییع وجوه و اموال دولتی بود.

عامری افزود: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی چند تن از متصرفان و بهره‌برداران معادن استان مرکزی و متعاقبا یکی از معاونین این اداره صنعت معدن و تجارت استان مرکزی بازداشت شد و پس از تکمیل نسبی تحقیقات و جمع آوری مکفی ادله سرانجام در مورخه ۱۷ دی ۹۸ مدیرکل این اداره به اتهامات ارتشاء، معاونت در ارتشا، اهمال در انجام وظایف منتج به تضییع حقوق بیت المال از طریق اخذ نکردن حقوق دولتی در سطح استان و صدور مجوز‌های غیرقانونی و تبانی در انجام معاملات دولتی و مزایده‌ها احضار و نهایتا با قرار بازداشت موقت یکماه بازداشت شد.

او اضافه کرد: با توجه به وجود معادن و بحث‌های گسترده مالی و ارتباط این سازمان با اموال و غیرمنقول، زمینه وقوع جرم در این مجموعه افزایش پیدا می‌کند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.