سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۴ کیلوگرم مواد مخدر در مازندران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف ۲۲ کیلو گرم مواد مخدر در ۴ عملیات ضربتی در شهرستان‌های بهشهر، ساری و سوادکوه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از فعالیت ۴ قاچاقچی مواد مخدر در سطح استان با خبر شدند.

او افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران در عملیات‌هایی ضربتی، با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان‌های بهشهر، ساری و سوادکوه، متهمان را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ ثقفی، از توقیف ۴ خودروی متعلق به متهمان نیز خبر داد و گفت: در بازرسی به عمل آمده از خودروی متهمان در مجموع ۲۴ کیلو گرم تریاک کشف شد.

او با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، افزود: مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.


بیشتر بخوانید: دستگیری ۱۲ سارق و فروشنده مواد مخدر در تنکابن


انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.