سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لغو محدودیت‌های تردد شبانه در کردستان

رئیس پلیس راهور کردستان گفت: طرح محدودیت تردد شبانه در شهر‌های قرمز و نارنجی که به دستور ستاد ملی مقابله با کرونا به اجرا درآمده بود، لغو شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، برزو مرادی رئیس پلیس راهور کردستان گفت: با توجه به اعلام دانشگاه علوم پزشکی کردستان مبنی بر تغییر وضعیت شهر‌های قرمز و نارنجی به وضعیت سفید و زرد، طرح محدودیت‌های تردد شبانه که از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح اجرا می‌شد، لغو شد.

او از کاهش ۲۰ درصدی تردد درپی اجرای محدودیت‌های کرونایی در سطح استان خبر داد و افزود: در طول مدت یک ماهه اجرای این طرح ۲۳ هزار و ۹۴۶ خودروی متخلف تذکر لسانی دریافت کردند.

رئیس پلیس راهور کردستان ادامه داد: همچنین از اول آذرماه در پی ممنوعیت ورود خودرو‌های سایر استان‌های کشور به کردستان، ۱۳ هزار و ۱۱۳ خودرو از مبادی ورودی شهر‌های اسن استان به مبدا خود عودت داده شدند.

مرادی به میزان خودرو‌های جریمه شده توسط دوربین‌های پلاک خوان و گشت‌های شبانه در ایام اجرای این طرح نیز اشاره کرد و یادآور شد: در این مدت ۴ هزار و ۷۳۷ خودرو به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه شدند.

او بیان کرد: همچنین از اول آذر ماه تا پایان اجرای طرح محدودیت تردد شبانه ۵۴۳ خودرو با مبلغ ۵۰۰ هزار تومانی و ۱۶۱ خودرو نیز با مبلغ یک میلیون تومان اعمال قانون شدند.

رئیس پلیس راهور کردستان با بیان اینکه در حال حاضر رانندگان می‌توانند در طول شبانه‌روز بدون محدودیت تردد کنند، گفت: برداشتن این محدودیت‌ها، به منزله آغاز دورهمی‌ها و رفت‌وآمد‌های غیرضروری نیست و انتظار داریم شهروندان برای حفظ شرایط کنونی و پیشگیری از شیوع مجدد کرونا در خانه‌های خود بمانند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.