سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسی اجرای طرح ترافیک پایتخت در جلسه ستاد ملی کرونا

رئیس سازمان شهرداری‌های وزارت کشور از احتمال بررسی اجرای طرح ترافیک پایتخت در جلسه فردای ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شهرداری تهران به همراه پلیس راهور و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بسته ترافیکی تهیه و تدوین کرد که در این بسته ساعت اجرای طرح ترافیک به همراه ۲۴ بند دیگر مشخص شد.

بسته ترافیکی پایتخت در کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران به تصویب رسید و جهت تصویب به ستاد مقابله با کرونای شهر تهران ارسال شد.


بیشتر بخوانید: آخرین اخبار از بسته ترافیک روزهای کرونایی پایتخت 


اگر چه هفته گذشته برخی گمانه زنی‌ها حکایت از این داشت که از امروز (۱۳ اردیبهشت ماه) با تصویب بسته ترافیکی شهرداری تهران، طرح ترافیک در پایتخت اجرا شود، اما این تصمیم منوط به تصمیم ستاد مقابله با کرونای شهر تهران و سپس تصویب نهایی در ستاد ملی کرونا شد.

شنیده‌ها حاکی از تصویب طرح ترافیک در ستاد مقابله با کرونای شهر تهران است و حال اجرای آن منوط به تصمیم گیری ستاد ملی مقابله با کروناست.


بیشتر بخوانید: احتمال اجرای طرح‌ ترافیک در پایتخت از هفته آینده 


مهدی جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین وضعیت بسته ترافیکی پایتخت گفت: بر اساس آخرین اطلاعات به دست آمده قرار است اعضای ستاد مقابله با کرونای شهر تهران با ستاد ملی جلسه‌ای داشته باشند و این احتمال وجود دارد که در جلسه فردای ستاد ملی مقابله با کرونا درباره اجرای طرح ترافیک در پایتخت تصمیم گیری شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.