سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ماجرای وجود آب در بنزین یکی از جایگاه های سوخت ایلام

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان ایلام گفت: مخزن یک جایگاه سوخت در شهر ایلام به دلیل سوراخ شدگی مخزن دچار مشکل گردیده که به زودی این مشکل مرتفع خواهد شد.

چاغروندی مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: پس از اطلاع از موضوع وجود مشکل در بنزین توزیع شده توسط یکی از جایگاه‌های سوخت شهر ایلام موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: پس از بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، با توجه به اینکه مخازن جایگاه‌های سوخت دفنی هستند یکی از مخازن این جایگاه سوراخ گردیده و این موضوع سبب نشت آب از زیر مخزن شده است.

چاغروندی اظهار کرد: جایگاه سوخت مربوطه دارای دو سکو است که یکی از سکو‌ها که روی مخزن معیوب قرار گرفته و در صدد رفع مشکل این سکوی معیوب هستیم.

او بیان کرد :هرچند این اتفاق به صورت غیر عمدی به وجود آمده ، اما صاحب جایگاه باید فرآورده سالم را تحویل مشتریان دهد، زیرا بنزین سالم به این جایگاه‌ها تحویل داده شده است.

مدیر عامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان ایلام مطرح کرد: شهروندانی که اتومبیل‌های آنها به دلیل استفاده از بنزین این جایگاه دچار مشکل گردیده اند به جایگاه مربوطه مراجعه کرده و خسارت خود را دریافت نمایند.

انتهای پیام/ ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.