او افزود: شهروندان همدانی دیروز ۳۵۰ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتهاند که از این تعداد یک مورد منجر به عملیات شده است.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان با بیان اینکه ۱۱ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرارشده است گفت: یکی از اموری که بصورت جدی مورد توجه سازمان است ارائه مشاوره و راهنمایی به شهروندان درهنگام حوادث میباشند بنحوی که مردم بتوانند هم از لحاظ روانی خود و دیگران را با کنترل سطح استرس مدیریت کنند و هم بتوانند تا هنگام رسیدن نیروهای امدادی اقدامات اولیه امدادی را انجام دهند.
بیاناتی ادامه داد: تماسهای برقرار شده با سامانهی ۱۲۵ همدان علاوه بر مواردی که منجر به عملیات و مشاوره شده شامل ۴۰ تماس اشتباه و متأسفانه ۲۹۸ مورد از تماسها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.
او اضافه کرد: عملیاتهای انجام شده در این مدت یک مورد آتش سوزی شامل حریق چوب بری بوده است.
رئیس سازمان آتشنشانی همدان در پایان به شهروندان توصیه کرد شماره ۱۲۵ را به خاطر بسپارید و در صورت بروز هرگونه حادثهای ضمن حفظ خونسردی با این سامانه تماس بگیرید تا فرشتگان نجات آتش نشانی همدان به یاری شما بشتابند.
انتهای پیام/ب