سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت نام نامزد‌های پنجمین دوره انتخابات مجامع هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر کرج گفت: ثبت نام از نامزد‌های انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر شهرستان کرج آغاز شد.

سید فتح الله هاشم نژاد، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: همزمان با سراسر کشور ثبت نام نامزد‌های پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر شهرستان کرج آغاز شد.

هاشم نژاد افزود: این انتخابات به منظور تشکیل مجامع شهرستان‌ها و انتخابات اعضای شورای اجرایی و بازرس جمعیت هلال احمر شهرستان است که ۲۳ خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

او در خصوص شرایط ثبت نام نامزدان در این انتخابات گفت: داشتن ۲۵ سال سن تمام، برخورداری از حداقل مدرک کارشناسی، داشتن سه سال سابقه کار اجرایی و دو سال سابقه عضویت داوطلبانه در هلال‌احمر از جمله شرایط کاندیدا شدن در انتخابات مجامع جمعیت هلال‌احمر تعیین‌شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج با بیان این که اعضا با شرکت در انتخابات و انتخاب اعضای شورا‌های اجرایی در تصمیم‌گیری‌ها نقش مهمی خواهند داشت، گفت: در انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر به عنوان یک نهاد برخاسته از نیرو‌های دغدغه‌مند مردمی، داوطلبان در تصمیم‌گیری‌ها و عملکرد هلال‌احمر نقش بیشتری را می‌توانند داشته باشند.

هاشم نژاد افزود: داوطلبان می‌توانند از ۱۱ الی ۱۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۸ الی ۱۴ برای ثبت‌نام و کاندیداتوری در شورای اجرایی و بازرسی هلال‌احمر شهرستان کرج به این شعبه واقع در خیابان شهید بهشتی چهار راه طالقانی غربی، خیابان هلال احمر مراجعه کنند.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.