سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

راهبرد‌های کشور در مقابله با ویروس کرونا موفق بوده است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: راهبرد‌های کشور در مقابله با ویروس کرونا موفق بوده است.

سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در سفر به خمین در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: راهبرد‌های کشور در مقابله با ویروس کرونا موفق بوده و مهار نسبی این بیماری حاصل همدلی، درایت، مسئولیت‌پذیری بالا در تمامی سطوح جامعه است.

سردار کریمی افزود: ایثار کادر درمان و همدلی مردم در مبارزه با ویروس کرونا یادآور فداکاری و اتحاد آنان در طول هشت سال دفاع مقدس است.

او اضافه کرد: مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه از نیمه شعبان شروع شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد که در جریان آن اولویت با مناطق محروم و حاشیه‌ای و افراد آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا است.

توزیع ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان خمین

طهرانی فرماندار خمین هم در خصوص کمک‌های مومنانه در این شهرستان گفت: توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در راستای اجرای این رزمایش در بین خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب دیده از کرونا هدفگذاری شده است.

طهرانی افزود:رزمایش کمک مومنانه با حضور تشکل‌ها، گروه‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد، هلال احمر، نهاد‌های حمایتی پایگاه‌های بسیج و ائمه جماعات در زادگاه امام راحل اجرا می‌شود.

او اضافه کرد: کمک‌های جمع آوری شده در شهرستان خمین باید با اولویت‌بندی نیازمندان، افراد بدون درآمد و خسارت دیده از کرونا توزیع شود.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.