سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دشت لاله های لِزور

دشت لاله‌های روستای کُندر در منطقه بوم گردی لِزور برای نخستین بار در فصل بهار به همت مردم روستا تعداد ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار پیاز گل لاله در مساحت ۳/۵ هکتار کاشته شده است. با توجه به شیوع ویروس کرونا این منطقه گردشگری با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کرده است. با رویش گل‌های لاله در این منطقه تعدادی از علاقمندان برای بازدید و گردش در این باغ به روستای کُندر سفر می‌کنند. این روستا در فاصله ۲۲ کیلومتری شمال شرق استان البرز واقع شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۳۸ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ، من خودم بومی این روستا هستم ، ولی اصلا از این وضع راضی نیستم چون بازدید کنندگانی که میان برای باغ لاله ها اکثرا نه حجاب رو رعایت می کنند ، تو ملا عام روزه خواری می کنند بدون اجازه سر از باغ روستایی ها در میارن وقتی میگم از باغ برین بیرون با پرویی میگن سند نشون بدین تا بریم ، انقد ترافیک میشه داخل روستا که ما عاصی شدیم بخدا بحث کرونا هم به این مسئله اضافه کنین نمیدونیم باید دردمونو به کی بگیم .
ناشناس
۱۴:۱۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
به همت مردم روستا؟!!!
مردم خودشون ناراضی هستن از این وضعیت، اصلا این روستا کشش این کارو نداره. مردم به بهانه باغ لاله ها میان و سر از باغ روستایی ها در میارن، و وقتی که از باغ بری بیرن از صاحب باغ سند باغ رو میخوان.
باور کنید تا همین چند ساله پیش دورِ کم تر باغی دیوار یا حتی سیم بود ولی اصلا الآن هیچ امنیتی نداره.
بافت این روستا هم یه بافت مذهبیه، که متاسفانه اکثر قریب به اتفاق بازدید کننده ها به این موضوع توجه نمیکنن. چه از لحاظ حجاب گرفته، چه روزه خواری در ماه مبارک رمضان. خواهشی که درام بیایین و مشکلات این روستا رو هم بگین، خواهش میکنم
امیر حسین
۱۸:۰۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
اصلا ارزش نفری بیست هزار تمن رو نداره اینهمه پول گرفتن راهشو درست نکردن کلا چاله و خاکی و پر پیچ وخم. نرید
ناشناس
۱۳:۵۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
من رفتم اصلا جای خوبی نیست.مخصوصا مسیر دسترسی بسیار ناهموار و خاکی بود.در ضمن ورودیه نفری 20 هزاررتومان که اصلا ارزشش رو نداشت
افتاب
۱۲:۰۴ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
زیباست ..وهمچنان یاد اور عظمت وقدرت ونعمات خدای بزرگ