سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار سازمان ملل درباره فقر ۵۰۰ میلیون انسان در بحبوحه شیوع کرونا

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل درباره عدم همبستگی جهانی در بحبوحه ویروس کووید-۱۹ و خطر فقر میلیون‌ها نفر هشدار داد و گفت کرونا می‌تواند ۵۰۰ میلیون انسان را دچار فقر کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یورونیوز، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل درباره عدم همبستگی جهانی در مواجهه با ویروس کووید-۱۹ هشدار داد.

دبیرکل سازمان ملل هشدار داد شیوع ویروس کرونا می‌تواند ۵۰۰ میلیون انسان را دچار فقر کند. گوترش گفت ابزار‌های لازم برای مقابله با این ویروس باید در همه جا در اختیار همه باشد. او همچنین خواستار ارائه بسته کمک‌های جهانی برای دست کم ۱۰ درصد از اقتصاد جهانی شد.

گوترش اعلام کرد: من به طور خاص درباره عدم همبستگی کافی با کشور‌های در حال توسعه، هم از نظر تجهیز آن‌ها برای مقابله با ویروس کرونا، که خطرات ناشی از آن همانند یک آتش سوزی است، و نیز رسیدگی به به تاثیرات اقتصادی و اجتماعی چشمگیر آن نگران هستم.

جدیدترین آمار‌ها درباره شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان تا صبح روز جمعه نشان می‌دهد، تاکنون بیش از سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و از این میان بیش از ۲۳۴ هزار نفر جان باخته‌اند.

انتهای پیام/

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.