سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرونا ۱۷ نفر دیگر را به خود مبتلا کرد

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در جنوب غرب خوزستان خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان آبادان، طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شده اند گفت: ۲۹۶ نفر تا امروز مورد ابتلای قطعی در شهر‌های تحت پوشش این دانشکده به ثبت رسیده است.

او افزود:از ۱۷ نفر مبتلا به ویروس کرونا ۹ مورد در آبادان و ۸ مورد در خرمشهر به ثبت رسیده است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه تاکنون، در آبادان ۱۱۶ خرمشهر ۱۵۲ و شادگان ۲۸ مبتلا وجود داشته است، ادامه داد: در روز گذشته یک مورد جدید از فوت در این منطقه وجود داشته، که به ترتیب افراد فوت شده به ۲۲ نفر افزایش یافت.

سلمان زاده گفت:از ۲۲ نفر افراد فوت شده، ۵ نفر در آبادان، ۱۵ نفر خرمشهر و دو نفر از شادگان بوده است.

اوادامه داد: تاکنون ۲۴۳ نفر از موارد مثبت قطعی ما با کسب بهبودی بیمارستان را ترک کردند

رئیس دانشکده علوم پزشکی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱ بیمار جدید به موارد بستری ما افزوده شد و در مقابل هشت نفر از بیمارستان مرخص شدند و در حال حاضر ۱۰۳ نفر مبتلای قطعی در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان بستری و تحت مراقبت هستند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از یکصد کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا در سراسر جهان وضعیت فوق العاده اعلام کند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند می باشند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.