سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گرایی: بلاتکلیفی اذیت کننده است/ امیدوارم المپیک سال آینده برگزار شود

ملی پوش تیم کشتی فرنگی گفت: امیدوارم که المپیک سال آینده برگزار شود تا زحمات و سختی هایی که در راه آماده سازی آن کشیده ایم از بین نرود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی گرایی دارنده ۲ مدال برنز جهان در روز تولدش درباره اینکه روند آماده سازی خود را چگونه دنبال می کند اظهار داشت: هم اکنون در شهر شیراز با برادرم محمدرضا تمرین می کنم و در یکی دو تا سالن که برای دوستان است، با حفظ شرایط ایمنی و بهداشتی تمرین انجام می دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که به نظرش المپیک سال آینده برگزار می شود گفت: امیدواریم که المپیک سال آینده برگزار شود و زحمات و سختی هایی که در این مدت کشیده ایم و این همه صبری که کرده ایم، به هدر نرود، و تنها انگیزه ما، برگزاری این مسابقات است.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی درباره اینکه شرایط حال حاضر را چگونه می بینید عنوان کرد: بلاتکلیفی خیلی اذیت کننده است و اگر برنامه ها مشخص نشود انگیزه را از بین می برد.

وی در خصوص این سوال که اوقات فراغت خود را چگونه می گذراند گفت: زیاد از منزل بیرون نمی روم و سعی می کنم در کنار خانواده ام باشم، علاوه بر فعالیت های ورزشی کارهای دیگر برای گذران اوقات فراغت از جمله بازی های کامپیوتری و خواندن کتاب و رُمان "غرور و تعصب" انجام می دهم.

گرایی درباره اینکه آیا از در خانه ماندن خسته نشده اید و روحیه اش چطور است اظهار کرد: فرصتی بدست آمده که بتوانم در کنار خانواده باشم و قطعا اینکه در حضور عزیزانمان باشیم به ما روحیه می دهد و خوشخبتانه از لحاظ روحی و روانی بسیار خوب هستم. در این چند سال حضور مکرر در اردوها خیلی سخت بود و شاید تا 40 روز هم در اردو مانده بودم و فرصتی خوبی شد که از شرایط سخت تمرینات کمی دور باشیم تا به امید خدا با از بین رفتن ویروس کرونا و مهیا شدن شرایط بتوانیم با انگیزه ی بیشتر به اردوها و تمرینات باز گردیم.


بیشتر بخوانید:

دومین جلسه تدوین سند طرح توسعه کشتی کشور برگزار شد

دیدار جمعی از ورزشکاران با کولبران و توزیع اقلام غذایی در شهر مریوان+ تصاویر


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.