سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۰۰ دستیار در بیمارستان ها مشغول به ارائه خدمت هستند

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تنها دانشگاهی است که آموزش حضوری در آن ادامه دارد و هم اکنون ۷۰۰ دستیار دوشادوش دیگر اساتید به ارائه خدمت و آموزش مشغولند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛خزایی معاون آموزشی دانشگاه  علوم پزشکی کرمانشاه در نشست مجازی روز معلم گفت: این روزها که دانشگاه علوم پزشکی در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارد، به عنوان دانشگاه نسل چهارم پاسخگوی نیازهای اجتماعی است و حتی یک گام فراتر از دانشگاه نسل چهارم، الهام بخش مفاهیمی هچون ایثار و فداکاری است که پزشکان و پرستاران عزیز به عینه آن را به نمایش گذاشتند.

او گفت:پزشکان و پرستاران و دیگر نیروهای کادر بهداشت و درمانی که با دردهای مردم دست و پنجه نرم می کنند و در جهت کاهش آلام آنان دلسوزانه تلاش می کنند.

خزایی بیان کرد: در بحران شیوع ویروس کرونا اعضای هیات علمی بالینی این دانشگاه در خط مقدم مبارزه با کرونا در مراکز درمانی و اعضای هیات علمی پایه نیز در جبهه ای دیگر در تولید مواد ضد عفونی و تولید محتواهای آموزشی پیشتاز بودند.

او افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تنها دانشگاهی است که آموزش حضوری در آن ادامه دارد و هم اکنون ۷۰۰ دستیار دوشادوش دیگر اساتید  به ارائه خدمت و آموزش مشغولند در این دانشگاه تا به امروز ۳۰۰۰ محتوای‌ آموزشی مجازی طراحی و ارائه شده است.

به گفته خزایی یکی از مهمترین شاخصهای دانشگاه، جذب دانشجوی خارجی و بین المللی است، هم اکنون ۴۰۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند که بعد از دانشگاه تهران دومین دانشگاه کشور هستیم.

او افزود: راه اندازی دانشکده توانبخشی از دیگر موفقیت های دانشگاه در سال گذشته بود که توانست با تلاش و پیگیری بسیار موافقت شورای گسترش وزارت بهداشت را راه اندازی این دانشکده دریافت نماید که برای ادامه این مسیر و رفع مشکلات موجود نیازمند فراهم ساختن زیر ساختها و توسعه فضای فیزیکی هستیم تا بتوانیم در سال آتی شاهد پذیرش دانشجو در رشته های مختلف این دانشکده باشیم.
انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.