سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸۵ هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند توزیع می شود

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ۸۵ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا تا پایان ماه رمضان توزیع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سردار بهمن ریحانی گفت: شیوع ویروس کرونا مشکلات اقتصادی و معیشتی برای برخی از خانواده‌ها به وجود آورده است، سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در راستای لبیک به تأکید‌های مقام معظم رهبری، رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه را آغاز کرده است.

او با بیان اینکه  تا پایان ماه مبارک رمضان ۸۵ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع می شودگفت: این بسته‌ها به ارزش ۵ میلیارد تومان در ۴ مرحله در قالب بسته‌های معیشتی و در طول ماه مبارک رمضان توزیع می‌شوند.

سردار ریحانی گفت: یک مرحله از این اقدام خداپسندانه قبل از ماه مبارک رمضان انجام شد، روز میلاد امام حسن مجتبی نیز ۲۸ هزار بسته با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و یک مرحله نیز در پایان ماه مبارک رمضان توزیع خواهد شد.

او گفت: امروز نیز حدود ۱۳ هزار و ۴۰۰ بسته آماده شده است که بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده شناسایی شده، تقسیم می‌شود.


انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.