سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انسداد مسیر جاده کلات_مشهد بر اثر ریزش کوه/راه بازگشایی شد

فرماندار کلات گفت: با تلاش راهداران جاده کلات - مشهد که دیشب در پی بارش شدید باران و ورود گل و لای مسدود شده بود بازگشایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی ناصری فرماندار کلات گفت: جاده کلات -مشهد از بامداد جمعه به دلیل ریزش کوه و ورود گل و لای به سطح جاده تا اطلاع بعدی مسدود است.
 
او افزود: این جاده اصلی از نخستین ساعات بامداد روز جمعه به دلیل ورود گل ولای و سنگ و ریزش کوه در محدوده بین پل هفت دهنه تا کارخانه آب معدنی و سه راهی طاهر آباد مسدود شد.

فرماندار کلات ادامه داد: با توجه به انسداد در این محدوده تعدادی خودرو در حدفاصل دو مکان یاد شده گرفتار شده اند که هنوز گزارشی از تعداد این خودرو‌ها دریافت نشده است.

ناصری افزود: در حال حاضر از مشهد و کلات نیرو‌ها و ماشین آلات راهداری برای رفع انسداد به محل اعزام شده اند و انتظار می‌رود در ساعات آینده این جاده بازگشایی شود.

جاده مشهد_کلات بازگشایی شد

فرماندار کلات گفت: با تلاش راهداران جاده کلات - مشهد که دیشب در پی بارش شدید باران و ورود گل و لای مسدود شده بود بازگشایی شد.
 
 
بر اساس اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی هم راه ارتباطی هفت روستا در شهرستان‌های کلات، خوشاب و چناران این استان در پی بارش‌های ۴۸ ساعت قبل مسدود شده است.

به گزارش اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، بارش‌های رگباری چند روز فبل از امشب تا اواسط فردا در مناطق شمالی و غربی استان به اوج خود می‌رسد که با توجه به رگباری بودن بارش‌ها و ریزش تگرگ و وزش باد در مناطق مستعد، احتمال جاری شدن سیل و روان‌آب وجود دارد.
 
انتهای پیام//ف.س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.