سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس میراث فرهنگی اردبیل:

۳۰ میلیارد تومان برای تعمیر تاسیسات گردشگری اردبیل هزینه شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل گفت: ۳۰ میلیارد تومان برای تعمیر تاسیسات گردشگری اردبیل هزینه شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  محمدرضا شایقی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل امروز در بازدید از مجتمع‌های اقامتی بین‌راهی اردبیل گفت: تاسیسات گردشگری اردبیل تعطیلی کرونا را فرصتی مناسب برای تعمیرات داخلی مجموعه‌های خود دانسته و در این حوزه فعالیت‌ها در حال انجام است.

او افزود: اغلب پروژه‌های گردشگری در سطح شهرستان اردبیل که پروانه‌های ساخت و بهره‌برداری خود را از میراث فرهنگی گرفته بودند در این فرصت نسبت به تعمیر و بازسازی مجموعه‌های خود اقدام کردند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان اردبیل بیان کرد: با این اقدامات، تاسیسات گردشگری در منطقه نوسازی شدند تا پس از ازسرگیری مسافرت‌ها و صدور مجوز در این زمینه از سوی ستاد ملی پیشگیری از کرونا به مسافران و گردشگران خدمات‌رسانی کنند.

شایقی گفت: در حال حاضر این مراکز و تاسیسات آماده پذیرش گردشگران و مسافران ورودی به استان بعد از بیماری کرونا هستند و انتظار می‌رود در ایام پساکرونا با تقویت حضور گردشگران در استان، خسارات وارده به این بخش جبران شود.

او تصریح کرد: برای تعمیرات و بازسازی این تاسیسات و مجموعه‌ها در سطح شهرستان بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.