سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل کمیته فنی ساماندهی کسب و کار‌های گردشگری مجازی در اردبیل

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: کمیته فنی ساماندهی کسب و کار‌های گردشگری فضای مجازی در راستای جهش تولید تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صغری فرشی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ظهر امروز در نخستین جلسه کمیته فنی ساماندهی کسب و کار‌های گردشگری فضای مجازی در راستای جهش تولید در اردبیل گفت: در راستای حمایت از کسب و کار‌های گردشگری فضای مجازی و ایجاد اشتغال جوانان با استفاده از ظرفیت فناوری‌های نوین در صنعت گردشگری اولین جلسه کمیته فنی ساماندهی کسب و کار‌های گردشگری فضای مجازی برای نخستین بار در استان اردبیل برگزار شد.

او بیان کرد: در این کمیته پرونده متقاضیان و فعالان گردشگری علاقمند به دریافت مجوز در حوزه کسب و کار‌های گردشگری بررسی و رسیدگی‌های لازم در این زمینه انجام شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: اداره کل میراث فرهنگی در سال ۹۹ توجه ویژه‌ای به حوزه فناوری و فضای مجازی خواهد داشت تا مطابق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید، شاهد استفاده از فناوری‌های جدید جهت رونق گردشگری استان و کشور باشیم.

فرشی با اشاره به تاثیر مثبت فضای مجازی در دوران پساکرونا گفت: اداره کل حمایت‌های لازم را از فعالان این حوزه اعم از مشاوره و راهنمایی‌های لازم جهت فعالیت این کسب و کار‌ها را انجام خواهد داد.

او اهتمام بر تشکیل تشکل حرفه‌ای کسب و کار‌های گردشگری فضای مجازی را یکی از ضرورت‌های اساسی برای پیشبرد اهداف این نوع کسب و کار‌ها دانست و تصریح کرد: هر یک از متقاضیان پس از دریافت مجوز موظف به فعالیت در چارچوب اهداف، قوانین و سیاست‌های ابلاغی از سوی وزارتخانه می‌باشند؛ همچنین دریافت‌کنندگان مجوز باید نسبت به ارسال گزارش عملکرد ماهانه به اداره کل اقدام نمایند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با اشاره به گستره فراخ و تاثیرگذار فضای مجازی افزود: فعالان فضای مجازی و حوزه آی‌تی با ورود به حوزه گردشگری الکترونیک می‌توانند علاوه بر ایجاد کسب و کار در این حوزه، گامی در راستای رونق صنعت گردشگری استان بردارند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.