سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اقدامات پیشگیرانه کرونا در توانبخشی حضرت علی اکبر (ع)

مدیرعامل موسسه خیریه توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) خراسان جنوبی از اقدامات پیشگیرانه این توانبخشی برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

عرب زاده مدیرعامل موسسه خیریه توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: این مرکز در روز‌های ابتدایی شیوع کرونا، در حوزه اطلاع رسانی اقدام به چاپ و نصب پوستر روش‌های پیشگیری درب ورودی، تابلو اعلانات و آبخوری‌ها و ارسال مکرر دستورالعمل مقابله با ویروس کرونا به کلیه بخش‌ها و قسمت‌های مرکز کرد.

او افزود: در این مدت به صورت مکرر پیامک اطلاع رسانی بروشور، فیلم و کلیپ در شبکه‌های اجتماعی به کلیه پرسنل ارسال شده و تا پایان نابودی کامل این ویروس ادامه خواهد داشت.

عرب زاده با اشاره به به اقدامات حوزه کارگاه آموزشی، بیان کرد: در این حوزه نیز دوره آموزشی ویژه مسئولان فنی و مدیران بخش‌ها و قسمت‌ها، پرسنل، مددیاران، پرستاران برگزار شده است.

مدیرعامل موسسه خیریه توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) خراسان جنوبی همچنین از بازدید مکرر و سرزده خود و کارشناسان بهداشت، بازرسان دستگاه‌های زیربط در ساعات غیراداری مبنی بر اجرای دستور العمل‌ها که مورد تایید کامل بود، اشاره کرد.

او با اشاره به مکاتبات انجام گرفته در جهت مبازه با شیوع ویروس کرونا در مرکز، اظهار کرد: ارسال نامه مکرر درخواست همکاری به استانداری، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صمت، کارگروه اقتصادی کرونا استان و هلال احمر از این نمونه بوده است.

تهیه ماسک در خیاطی مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر (ع)

عرب زاده با بیان تهیه لوازم اولیه و تولید ماسک در خیاطی مرکز، عنوان کرد: در این خصوص از نیرو‌های داوطلب جهت همکاری در تولید ماسک دعوت به عمل آمد و این مرکز کارخود را به عنوان اولین مرکز تولید ماسک در استان آغاز کرد.

مدیرعامل موسسه خیریه توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: تهیه دستگاه تب سنج جهت بررسی تب کلیه پرسنل و خیرین درب ورودی مرکز، تهیه دستگاه اکسیمتر جهت کنترل ضربان قلب و اکسیژن خون به صورت مستمر، تهیه دست کش، اسپری ضدعفونی کننده دست برای کلیه پرسنل و مددکاران، تهیه شیلد و لباس یکسره از دیگر اقدامات برای مبارزه با شیوع ویروس کرونا در مرکز بوده است.

او به ضدعفونی محیط مرکز اشاره کرد و گفت: در این خصوص از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان، از گرو‌های جهادی جهت انجام ضدعفونی و گندزدایی متمرکز هفته‌ای یک مرتبه ویژه محوطه و فضای باز موسسه و به صورت روزانه داخل بخش‌ها و قسمت‌ها دعوت شد.

انتهای پیام/‌ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.