سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری نقاهتگاه‌های چهارمحال و بختیاری

با توجه به کنترل شیوع ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری، نقاهتگاه‌های استان جمع‌آوری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به کنترل شیوع ویروس کرونا در استان، نقاهتگاه‌ها با تصویب ستاد استانی مقابله و پیشگیری از کرونا جمع‌آوری شد.

او افزود: با این وجود یکی از پنج نقاهتگاه موجود در چهارمحال و بختیاری که نگهداری و فعال نگه داشتن آن نیاز به هزینه نداشته باشد، برای پیش‌بینی روز‌های مورد نیاز، در استان فعال نگه داشته می‌شود.

عباسی، کنترل شیوع ویروس کرونا را در استان به نسبت مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با همراهی مدیران و همکاری مردم شیوع ویروس کرونا در استان به خوبی کنترل شده است، اما هنوز خطر ویروس کرونا وجود دارد و خودمراقبتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان یک ضرورت است.

او با اشاره به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر دورکاری یک سوم کارمندان دولت، اضافه کرد: در برخی دستگاه‌های خدمات‌رسان نیاز است با تمام ظرفیت پرسنلی به مردم ارائه خدمت شود تا از ایجاد تجمع و ازدحام در ادارات جلوگیری شود.

عباسی، تداوم خدمات‌رسانی بی‌وقفه به مردم در شرایط کنونی را یک امر مهم و ضروری بیان کرد و ادامه داد: تعدادی از دانش‌آموزان منطقه خانمیرزا و لردگان به سبب قطع شدن دستگاه فیبرنوری از آموزش مجازی محروم شده‌اند که باید این مشکل برطرف گردد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.