آئین افتتاح خط تولید موتور ۳۵۵ و ۴۵۷ با آلایندگی یورو ۴ و ۵ و خط تولید گیربکس سمند برای اولین بار در کشور، پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ با حضور رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت در تبریز برگزار شد.
الان خیلی از دوستان مکانیکم همین گیربکسهای شما رو که ۹۵٪ شون دارن سروصدا و زوزه میکشنو با چندتا تغییر ناچیز و تقویت کردنشون به بهترین گیربکس تبدیل میکنن. اما شما با دراختیار داشتن بهترین امکانات نمیتونین یه ماشین درست کنید که مردم راضی باشن. واقعأ جای تأسف داره دلتونم خوشه خط تولید دارین.
مسعود
۱۶:۰۷ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
الان خیلی از دوستان مکانیکم همین گیربکسهای شما رو که ۹۵٪ شون دارن سروصدا و زوزه میکشنو با چندتا تغییر ناچیز و تقویت کردنشون به بهترین گیربکس تبدیل میکنن. اما شما با دراختیار داشتن بهترین امکانات نمیتونین یه ماشین درست کنید که مردم راضی باشن. واقعأ جای تأسف داره دلتونم خوشه خط تولید دارین.
Shahi
۰۰:۱۹ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
ایدم تبریز سالهاست داره واسه بنز پیستون و گیربکس میزنه هیچکی خبر نداره،نه اینکه اینا نمیتونن ماشین با کیفیت در حد استاندارد های جهانی به ما بدن ،نمیخوان ما همچین ماشین هایی سوار شیم
rzgar
۲۳:۱۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام و خسته نباشید به هموطنانم.
من یه سوال دارم پس چرا هیچ کدوم از کارگران یا کارمندهای خودرو سازی تبریز سمند سوار نمیشن.....خوبه خودشان در راس تولید و مونتاژ هستند پس چرااااااا
ناشناس
۲۱:۵۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰گیربکس درسکنن بازم اینیم
ناشناس
۲۱:۲۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
خداقوت به جوانان ایرانی
مهندس محسن نصیروند
۱۸:۴۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام.مهم ترین عامل کیفیت است که شاید سالها طول بکشد تا به ان برسند،خصوصا الیاژ قطعه و دوام ان،از طرفی گیربکس سمند همان گیربکس پژو405 است که در اغلب محصولات ایران خودرو استفاده میشود،پس بهتر است اسم دیگری روی ان نگذاریم،چون فقط مونتا ژ ان ملی است نه طراحی ان.مهندس محسن نصیروند.باتشکر
ناشناس
۰۶:۲۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
این کجاش گیربکس سمنده
علیرضا
۰۳:۱۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
دیگه هیچی را باور نمیکنم مگر نگفتند ترمز دیسکی عقب به تولید انبوه رسید آخه منکه 206 تیپ 5 فول ثبت نام کردم چرا ترمز کاسه ای دادن چرا بدون سنسور عقب
ناشناس
۰۲:۱۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
گیربکشس با چهارصد پنج یکیه و تولید تبریز. خدا میدونه قضیه چیه
ناشناس
۰۰:۲۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
کی گفته سمند صد در صد ایرانیه ،ما تمام صنعت مان وابسته به کشورهای دیگه از مغزی های شیر آلات آب گرفته تا بقیه صنایع.
X
۲۳:۵۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خرسواری بهترازسمندسواری است
نصیروند گرمی
۱۸:۵۴ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام.موافقم، بهتر از سمندسواری است و دوچرخه سواری بهتر از پرایدوتیباو ساینا سواری است،خودروهای بی کیفیتی مونتاژ کردند که با دلال بازی و سرکیسه کردن مردم اکنون شش برابر هزینه تولید سود ناحق نصیب جیب خود میکنند.
ehsan
۲۰:۲۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
یعنی میشه واسه اولین بار راست بگن.فردا نگین فلان پیچ گیربکس رو ندادن
بختیاری
۱۸:۴۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خودکفایی در خودروسازی از نیازهای امروز است ساخت داخل قطعات عرق و غیرت ملی هر ایرانی را نشان میدهد.
پس به ایرانی شدن و با کیفیت شدن قطعات ایرانی افتخار کنیم.
از دستان توانمند ایرانی دفاع کنیم.
ناشناس
۱۶:۵۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
مگه سمند خودروی ملی تمام ایرانی نبود؟؟!!!!!!!!!!
مهندس محسن نصیروند
۱۸:۴۸ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام.خودروی سمند بلحاظ مونتاژ داخل بودن خودروی ملی حساب میشد،موتور و گیربکس سمند و حتی شاسی،جلوبندی و بسیاری قطعات دیگر همان پژو405 است،گفته میشود حتی اتاق این خودرو هم در خارج و توسط یکی از کشورهای منطقه روسیه طراحی شده است.باتشکر
آزاده
۱۶:۴۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
نوشتین خط تولید گیربکس برای اولین بار مگه تولید سمند با چه گیربکسی بوده این در حالیست که سالیان قبل در خبر ها اومده بود سمند صد در صد ایرانی
مهندس محسن نصیروند
۱۸:۴۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام.گیربکس سمند همان گیربکس پژو405 است که الان شاید کیفیت سابق و اصیل فرانسوی خود را از دست داده،گیربکس اصیل ان کیفیت و دوام طولانی در طول زمان و فشارهای وارده را داشت.باتشکر
ناشناس
۱۶:۳۸ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینا چه ربطی ب سمند داره،موتور اتوبوسه،خجالت بکشید
من یه سوال دارم پس چرا هیچ کدوم از کارگران یا کارمندهای خودرو سازی تبریز سمند سوار نمیشن.....خوبه خودشان در راس تولید و مونتاژ هستند پس چرااااااا
پس به ایرانی شدن و با کیفیت شدن قطعات ایرانی افتخار کنیم.
از دستان توانمند ایرانی دفاع کنیم.