سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت ۱۲۲ اکیپ بر مراکز تولید و عرضه فرآورده های خام دامی آذربایجان شرقی

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی از نظارت ۱۲۲ اکیپ ثابت و سیار بر مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی استان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، بهداد مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی از نظارت ۱۲۲ اکیپ ثابت و سیار بر مراکز تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی استان در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

 بهداد گفت: به منظور تامین فرآورده‌های خام دامی سالم و بهداشتی در ایام ماه مبارک رمضان، اداره کل دامپزشکی استان با تشکیل ۴۴ اکیپ ثابت و ۷۸ اکیپ سیار با حضور ۲۴۴ کارشناس نظارتی و بازرسی بر واحد‌های تولیدی و عرضه فرآورده‌های خام دامی سطح استان نظارت می‌کند.

او افزود: این واحد‌ها شامل کشتارگاه‌های دام و طیور، سردخانه‌ها، کارگاه‌های قطعه بندی و بسته بندی، رستوران‌های شهری و بین شهری، قصابی‌ها، مرغ و ماهی فروشی‌ها، مراکز تهیه غذای آماده، قصابی‌ها، مراکز جمع آوری شیر، رستوران‌ها، کبابی‌ها و ... است.

او در پایان از شهروندان خواست مواد پروتئینی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تحت نظارت دامپزشکی تهیه کرده و در هنگام خرید گوشت قرمز به لیبل و مهر نظارتی دامپزشکی و همچنین تاریخ انقضای مندرج در لیبل متصل به لاشه توجه کنند؛ همچنین در مورد گوشت مرغ نیز به تاریخ تولید، انقضای و دمای نگهداری فرآورده را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.