سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک مسئولان مهاباد به مناسبت روز معلم

مسئولان مهاباد در پیامی پیشاپیش ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امامی امام جمعه، شجاعی فرماندار و محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی پیشاپیش به مناسبت فردا ۱۲ اردیبهشت ماه روز معلم پیامی صادر کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

جایگاه معلم در باور و ارزش‌های ملت مسلمان ما، جایگاهی رفیع و ارزشمند است. در تفکر دینی ما معلم روشنگر چراغ فروزان هدایت و نجات بخش آدمیان از ظلمت جهل ونادانی است. چنانکه در حدیث شریف «زَکاة العِلمِ نَشْرُهُ»، نقش معلمین در نشر علم به خوبی تداعی شده است. معلمی شغل انبیاء است.

بی تردید، تجلیل از معلمان و فرهنگیان شریف، تکریم منزلت رفیع علم و علم آموزی است و چه بهانه‌ای نیکوتر از سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری، برای بزرگداشت مرتبت والای معلم تا مقام رفیع معلمین را ارج نهیم و قدردان و سپاسگذار این میراث داران انبیاء الهی و اربابان معرفت باشیم.

استادِ شهید مرتضی مطهری شخصیتی اثر گذار و چهره‌ای مشعشع در دوران رویش و رشد انقلاب اسلامی ایران بوده است. وی به عنوان متفکری اندیشمند و فیلسوفی بزرگ، مجاهدانه در راستای روشنگری و احیای تفکر دینی گام برداشت و در این راه مقدس، آماج تیر بدخواهان و کج اندیشان قرار گرفت و نام خود را به عنوان معلم راستین انقلاب اسلامی جاودانه ساخت.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم فرهیخته استاد شهید مرتضی مطهری و شهدای والا مقام سنگر مقدس تعلیم و تربیت، روز معلم را به شما و همه اساتید، معلمین و تلاش گران صبور، متعهد و سخت کوش عرصه فرزانگی و دانایی تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیقات همگی این عزیزان را در خدمت به رشد و بالندگی و اعتلای فرهنگ و اندیشه میهن عزیز اسلامی، از درگاه خداوند دانایی بخش مسألت داریم.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.