سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واگذاری پروژه ذوالفقاری به شهرداری

سرپرست شهرداری آبادان گفت:پروژه ذوالفقاری با پیگیری‌‌های زیادی به شهرداری آبادان واگذار شد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،فرهاد میاحی سرپرست شهرداری آبادان با حضور در صحن شورای اسلامی شهر آبادان به مناسبت روز ملی شوراها، ضمن تبریک این روز، با اشاره به پروژه بهسازی و آسفالت منطقه 30 متری ذوالفقاری گفت: قرار نبود این مناقصه برگزار شود زیرا با توجه به اینکه شهرداری آبادان در اجرای پروژه‌های عمرانی قبلی موفق عمل نکرد و نتوانست رضایت سازمان منطقه آزاد را جلب کند سازمان به این نتیجه رسید که دیگر پروژه‌ای به شهرداری آبادان واگذار نکند.

او با بیان اینکه با بررسی‌هایی که صورت دادیم متوجه شدیم که حق با منطقه آزاد است چرا که ما در جلب رضایت سازمان نتوانستیم موفق عمل کنیم افزود: هر پروژه‌ای را که در قالب تفاهم‌نامه گرفتیم یا در حد کاغذ و قرارداد ماند یا اینکه اگر آغاز  شد به سرانجام نرسيد.

سرپرست شهرداری آبادان گفت:نمی‌خواهم کسی را مقصر بدانم شاید هر کدام از ما در آن مقطع مدیریتی قرار می‌گرفتیم و شرایط سختی که از نظر اقتصادی حاکم بود بنا را بر کسب رضایت پرسنل می‌گذاشتیم اما به نظرم در کنار آن می‌توانستیم کار دیگری کنیم تا رضايت سازمان جلب شود .

 میاحی با اشاره به اینکه متاسفانه این اتفاق نیفتاد و سازمان هم تصميم گرفت همه پروژه‌های مورد نظر شهرداری آبادان را حذف كند اذعان داشت: واقعا حیف بود چرا که اعتبار داشتیم اما اعتماد وجود نداشت؛ به اتفاق رئیس و اعضای شورای شهر با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند رایزنی‌هایی را ترتیب دادیم و بالاخره موافقت شد موضوع پروژه ذوالفقاری طی مدت یک‌ماه توسط شهرداری جمع‌بندی و به سازمان منطقه آزاد اعلام شود و این اعتماد مجددا برقرار شد.

او به مطالعات و پیگیری‌های لازم برای اجرای پروژه بهسازی و روکش آسفالت 30 متری ذوالفقاری اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای اسفند مطالعات و پیگیری‌های لازم آغاز شد اما موضوع کرونا روند ما را كند كرد.

سرپرست شهرداری آبادان ابراز کرد: در روزهای پايانی اسفند با توجه به مخالفت سازمان نسبت به تعيين پيمانكار توسط شهرداری اما با همكاری و همراهی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اين امر محقق شد و از  مدیران مربوطه خواستم کمیسیون‌های قانونی را برگزار کنند و اسناد و استعلامات بررسی و برنده مناقصه طبق قانون اعلام شود.

میاحی با بیان اینکه در این کار هیچ اشتباهی از سوی شهرداری آبادان صورت نگرفته است تاکید کرد: اگر اشتباهی هم شده باشد از سوی شهرداری نبوده چرا که در زمان برگزاری مناقصه همه استعلامات به‌صورت دقیق گرفته شده بود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.