سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وحدانی: فدراسیون شمشیربازی به دنبال سرمایه گذاری در این رشته المپیکی است

سرپرست دبیری فدراسیون شمشیربازی گفت: فدراسیون شمشیربازی با برنامه استعدادیابی به دنبال سرمایه گذاری در رشته این پر مدال المپیکی است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فدراسیون شمشیربازی، محسن وحدانی سرپرست دبیری فدراسیون شمشیربازی همراه با رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون طی جلسه‌ای با انصاری معاون دفتر توسعه آموزش‌های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش در خصوص اهم برنامه‌های آموزش و استعدادیابی فدراسیون و روند فعالیت‌های توسعه این رشته ورزشی در سطح هییت‌های ورزشی کشور گزارش‌های لازم را ارائه نمود و عنوان داشت: المپیاد استعداد‌های برتر ورزش کشور در جهت شکوفایی و توسعه ورزش قهرمانی این رشته المپیکی بی شک یک برنامه استراتژیکی و تحول گرا است.

او افزود: فدراسیون شمشیربازی در همین راستا با هماهنگی وزارت ورزش برنامه‌های خود را تدوین کرده و به پیش می‌برد و با رویکرد قهرمانی در جهت شناسایی و جذب منتخبین با چشم انداز مدال آوری سرمایه گذاری خواهد نمود.

وحدانی گفت: مستعدان این رشته ورزشی پر مدال از ظرفیت کسب افتخار آفرینی و بالا بردن غرورملی برخوردار هستند و در طی چند سال اخیر در رده‌های سنی مختلف این را بار‌ها ثابت نمودند.

او در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از حمایت‌های بی دریغ دفتر استعدادیابی وزارت ورزش در توسعه پایه ورزش شمشیربازی تشکر شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.