سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساکنان روستای بروایه یوسف اهواز زیر چتر ADSL خانگی رفتند

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با تجهیز مرکز مخابراتی روستایی به دیتای خانگی ADSL، ساکنان روستای بروایه یوسف کلانشهر اهواز از ADSL اینترنت خانگی بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: به منظور توسعه شبکه ارتباطی در روستا‌ها و مناطق کم برخوردار، با همت و تلاش کارشناسان فنی حوزه معاونت شبکه مخابرات منطقه خوزستان، دیتای ADSL خانگی مرکز کم ظرفیت روستایی بروایه یوسف کلانشهر اهواز، با ظرفیت ۳۲ پورت نصب و راه اندازی شد.

او افزود: با نصب تجهیزات فنی مخابراتی در این مرکز، مشترکان تلفن ثابت این روستا از شبکه اینترنت پر سرعت مخابراتی برخوردار شدند و برای مجهز نمودن این مرکز به دیتای پر سرعت، مبلغی بیش از ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران هزینه شده است.

فلاح زاده اظهار داشت: با فراهم شدن امکانات فنی دیتا در این مرکز، ساکنان این روستا می‌توانند با شماره گیری تلفن گویای ۲۰۲۰ نسبت به درخواست و ثبت نام اقدام و از اینترنت ADSL خانگی با بسته‌های متنوع و مقرون به صرفه بهره‌مند شوند.

به گفته این مقام مسئول، مخابرات منطقه خوزستان این آمادگی را دارد در صورت استقبال مشترکان، نسبت به توسعه بیشتر شبکه دیتای این مرکز اقدام نماید.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.