سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید طرح کنترلی صنوف با پلمب ۱۶۴ واحد صنفی متخلف

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان از پلمپ ۱۶۴ واحد صنفی متخلف از ابتدای ماه جاری و همزمان با شروع مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ داریوش صادقی فرد گفت:در راستای مقابله با شیوع و گسترش ویروس کرونا و به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با همراهی کارکنان اداره بهداشت و درمان از طرح نظارت و کنترل صنوف همزمان با شروع مرحله دوم طرح فاصله گذاری اجتماعی از ابتدای ماه جاری خبر داد.

وی افزود: در اجرای این طرح از ۱۳۰۷ واحد صنفی مختلف به صورت محسوس و نامحسوس بازدید، که به ۱۰۲۱ واحد صنفی تذکرات لازم ارائه و برای ۴۳۱ واحدصنفی اخطاریه پلمپ صادر و تعداد ۱۶۴ واحد صنفی پر خطر همچون قهوه خانه ها، کافه ها، رستوران ها، پاساژ‌ها به علت عدم رعایت ضوابط انتظامی و عدم رعایت بهداشت، پلمپ و از ادامه فعالیت آنان جلوگیری شد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان خاطر نشان کرد: در راستای پیشگیری از وقوع تخلفات صنفی، حفظ سلامت جامعه و جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان در حوزه بازار، نظارت بر واحد‌های صنفی به صورت مستمر در دستورکار نیروی انتظامی قرار دارد و با هرگونه تخلف صنفی با قاطعیت و برابر قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.