سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نبود مدیریت واحد شهری خلأ موجود در جامعه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان نبود مدیریت واحد شهری را خلأ موجود در جامعه برشمرد و گفت: شورا‌های شهر و روستا در ایجاد این مدیریت شهری نقش بسیار مهمی دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در نشست شورای اسلامی استان  ضمن بیان اینکه نبود مدیریت واحد شهری خلأ موجود در جامعه امروز است، گفت: با توجه به اعتمادی که مردم نسبت به شورا‌ها دارند این نهاد‌ها می‌توانند در حل مشکلات شهری بسیار نقش‌آفرین باشند.

او ضمن بیان اینکه شورا‌ها رقیب دستگاه‌های اجرایی استان سمنان نیستند، افزود: با توجه به اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی در تحقق اهداف شورا‌ها یعنی حل مشکلات اثرگذار هستند بنابراین انتظار می‌رود که در اجرای طرح‌های اقتصادی و عمرانی نهایت همکاری و تعامل را با یکدیگر داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه شورا‌ها بعد از گذشت ۲۱ سال اکنون به دوران رشد و بالندگی خود رسیده‌اند، ابراز داشت: می‌بایست برای تقویت شورا‌های شهر و روستا تلاش کرد که راه عبور آن هم‌افزایی مردم و دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.

فخری ضمن بیان اینکه می‌بایست کوشید تا امنیت خاطر پاکبانان در شرایط کرونا تأمین شود، تصریح کرد: این ویروس منحوس کل دنیا را تحت تأثیر خود قرار داده است، اما درعین‌حال نیز باعث شد تا جلوه‌ای از روحیه ایثار و خود گذشتگی در بین جامعه گسترش یابد.

او افزود: با توجه به اینکه شورا‌ها نمادی از دموکراسی هستند لذا می‌بایست تخصص و دانش مدیریت شهری نیز در این مقوله تعریف شود و این افراد با ارتقا و آگاهی بخشی در همه زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی و علی‌الخصوص حسابرسی و بودجه همواره تلاش کنند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.