سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان عنبرآباد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: پس از طول کشیدن و تعطیلی چند ساله ساخت بیمارستان عنبرآباد با اختصاص ۶۰ میلیارد ریال عملیات اجرایی آن مجدد آغاز شد و تا سال آینده فاز اول آن به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مکارم،  رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال احداث شهرستان عنبرآباد گفت: پروژه بیمارستان شهرستان عنبرآباد متاسفانه به علت پیشرفت فیزیکی پایینی که داشت و مشکلات پیمانکار در طول یکسال گذشته تعطیل شد.

او افزود: طی این مدت با تلاش نماینده مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و دانشگاه این پروژه از وزارت مسکن به وزارت بهداشت منتقل شد و خوشبختانه طی بازدیدی که در دو مرحله وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی داشت دستور‌های لازم برای احداث داده شد.

مکارم تصریح کرد: با توجه به اینکه پیشرفت فیزیکی باید به مرحله‌ای برسد که بتوانیم، بخش‌های بیمارستان را تفکیک کنیم برای مرحله نخست این بیمارستان حدود شش میلیارد تومان اعتبار از اعتبارات وزارت بهداشت گذاشته شده و با پیمانکار هم قرارداد بسته شد، اما تقریبا اواخر بهمن ماه که پیمانکار مشخص شد با شیوع کرونا مواجه شدیم که کار مقداری با تاخیر آغاز شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: امروز با حضور نماینده مردم و فرماندار عنبرآباد بازدیدی از کارگاه فعال شده ساخت پروژه که مجوز‌های لازم به آن داده شده است انجام شد، در صورت تخصیص به موقع اعتبار پیش بینی شده طی سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و امیدواریم بتوانیم کلینیک و اورژانس بیمارستان را به عنوان اولویت اول در نظر بگیریم.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.