وی افزود: در همه جای دنیا قبل از شروع فیلم، برای تبلیغات برنامه ریزی میکنند. باید در یک پروژه سینمایی عکاس حرفهای داشته باشید. باید همزمان با آغاز فیلم، عکاس و گرافیست باهم در ارتباط بوده و پوستر و تبلیغات رسانهای را طراحی کنند، اما بیشتر تهیه کنندگان ما به عکاس فیلم اهمیت نمیدهند.
این پخش کننده با بیان اینکه کیفیت پوسترها در سالهای اخیر بهتر شده است، عنوان کرد: در این چند سال، جوانهای با استعدادی در عرصه گرافیک سینما ظاهر شده و کار کردند. به نظرم کیفیت پوسترها میتواند بهتر هم شود. در دهههای ۷۰ و ۸۰ فقط سر بازیگر در پوستر بود در صورتی که در این چند سال اخیر ما برای هر فیلم ۷ یا ۸ پوستر طراحی میکنیم.
وی افزود: من به عنوان پخش کننده از گرافیستهای حرفهای که شرایط طراحی گرافیک برای سینما را میدانند برای پیوستن به این زنجیره و آغاز همکاری استقبال میکنم.
انتهای پیام/