سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عاقبت سارقانی که هم آش را می بردند هم جایش را

جانشین انتظامی البرز گفت: سارقان خودرو و لوازم داخل خودرو با اعتراف به ۷۵ فقره سرقت در شهرستان کرج دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار سید جعفر حسینی، جانشین انتظامی البرز گفت: در پی ارجاع پرونده‌های متعدد سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان کرج رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه مطلع شدند که سارقان در گروه‌های ۳ نفره ابتدا خودرو‌های مدل پایین فاقد لوازم بازدارنده را شناسایی کرده و پس از سرقت خودرو، لوازم آن را جدا کرده و در اطراف شهر رهایش می‌کنند.

جانشین انتظامی البرز در ادامه گفت: با تلاش‌های شبانه روزی کارآگاهان و انجام اقدامات پلیسی گسترده، در نهایت یکی از سارقان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

او با بیان این که متهم دستگیر شده از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار استان البرز است، گفت: در تحقیقات تکمیلی، متهم لب به اعتراف گشوده و به ۲۰ فقره سرقت خودرو و ۵۵ فقره سرقت لوازم داخل خودرو با همدستی ۲ نفر دیگر اقرار کرد.

سردار حسینی گفت: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه همدستان متهم را شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضایی سایر متهمان نیز دستگیر شدند.

او افزود: شهروندان برای پیشگیری از سرقت اموال شان به توصیه‌های پلیس در انجام اقدامات بازدارنده توجه کنند.

انتهای پیام/د.خ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.