سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده کرمانشاه به کامیاران پرحادثه‌ترین محور استان

رییس پلیس راه کرمانشاه، جاده کرمانشاه به کامیاران را به عنوان پرحادثه‌ترین محور استان در سال گذشته معرفی کرد که بیشترین کشته‌شدگان و مصدومان را به خود اختصاص داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمد حیدری رییس پلیس راه کرمانشاه گفت : سال گذشته و در محور کرمانشاه - کامیاران ۳۸ نفر جان خود را از دست دادند و ۲۳۵ نفر نیز مصدوم شدند.

او گفت : این محور که زمان عملیات تعریض و ۲ بانده کردن آن بیش از یک دهه به طول انجامیده است از قزانچی تا انتهای حوزه استحفاظی استان ۳۵ کیلومتر طول دارد که از این مقدار تنها ۲۱ کیلومتر آن تعریض و مسیر‌های رفت و برگشت آن از هم جدا شده است.

 حیدری افزود: این در حالی است که بین ۶ کیلومتر از لاین‌های رفت و برگشت از مجموع ۲۱ کیلومتر تعریض شده نیز مانع فیزیکی قرارداده نشده است و خودرو‌ها وارد لاین مخالف شده و حادثه رخ به رخ رقم می‌خورد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: در ۱۴ کیلومتر راهی که هنوز تعریض نشده و قسمت اعظم آن دارای پیچ است، وقوع تصادفات رخ به رخ و با کشته و مجروحان دسته جمعی کماکان ادامه دارد و حتی افزایش حضور محسوس و نامحسوس پلیس در این محور نیز نتوانسته مانع از انجام حرکات خطرناک از سوی رانندگان مثل سبقت‌های غیرمجاز شود.

او گفت: ۱۴ کیلومتر راهی که تعریض آن باقی مانده در سه مسیر قرار گرفته و به همین دلیل باعث ایجاد نقطه حادثه خیز شده است، نقاطی که در آن‌ها راه به صورت ناگهانی و غافلگیر کننده از یک طرفه به دوطرفه و بالعکس تغییر وضعیت پیدا می‌کند و برای رانندگان تازه وارد و تردد‌های شبانه حادثه می‌آفریند.

 حیدری به رانندگانی که به صورت مداوم یا موردی گذرشان به این محور می‌خورد هشدار داد که هرگونه سبقت غیرمجاز و حتی سبقت‌های مجاز، ولی بی محابا در این محور خطرناک بوده و آبستن حوادثی مانند برخورد‌های رخ به رخ است.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: محور کرمانشاه - کامیاران برای تردد عابران نیز چندان ایمن نیست و بیشترین حوادث برای این افراد طی سال گذشته در آن رخ داده است.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
کامران بهمنی
۱۰:۵۱ ۲۰ تير ۱۴۰۰
با سلام و احترام از سرهنگ محمد حیدر رییس پلیس راه کرمانشاه به من کمک کنید با تشکر از شما