سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سال گذشته رخ داد؛

کشته شدن بیش از هزار نفر در حوادث رانندگی سیستان و بلوچستان

مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: یکهزار و ۴۲ نفر در تصادفات سال گذشته این استان جان خود را از دست داده‌اند که در مقایسه با سال ۹۷ کاهش حدود سه درصدی را نشان می‌دهد.

رضا عبدی مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:   بیشترین تلفات حوادث رانندگی این مدت به ترتیب با ۹۸۲ فوتی در جاده‌های برون شهری و روستایی و ۶۰ نفر در مسیر‌های درون شهری گزارش شده است.

او ادامه داد: از مجموع تلفات حوادث رانندگی در سیستان و بلوچستان۸۵۹ نفر مرد و ۱۸۳ نفر زن بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: همچنین سال گذشته تعداد مصدومان حوادث رانندگی مراجعه کننده به ادارات پزشکی قانونی هفت هزار و ۵۸۹ نفر بوده که از این تعداد یکهزار و ۸۳۲ نفر زن و پنج هزار و۷۵۷ نفر مرد بودند.

وی با بیان اینکه در اسفند پارسال ۶۴ نفر بر اثر حوادث رانندگی در سیستان و بلوچستان جان خود را از دست دادند افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۰۷ نفر بود ۴۰ درصد کاهش یافته است.

عبدی اظهارداشت:همچنین در اسفند پارسال ۵۰۵ نفر در اثر حوادث رانندگی مصدوم و به ادارات پزشکی قانونی مراجعه کردند که در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال ۹۷ حدود ۱۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

اوبیان کرد: آمار مصدومان حوادث رانندگی سال گذشته سیستان و بلوچستان نسبت به سال ۹۷ با هفت هزار و ۷۹۴ نفر کاهش هفت درصدی داشته است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.